رئیس شورای اسلامی شهر ساری مطرح کرد

بلاتکلیفی زمین زندان ساری

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۵۰۱۳۴
رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: هنوز تکلیف زمین زندان ساری مشخص نشده که باید شهرداری در این زمینه اقدامات جدی تری صورت دهد.
۰
plusresetminus
بلاتکلیفی زمین زندان ساری
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری، جمال باقری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری، اظهار کرد: اعضای شورا باید حرمت صحن شورایی را داشته و انتقاد آنان در راستای توسعه شهری باشد.
وی افزود: از زمان تشکیل شورای چهارم، سیاست بنده این بوده که در فضای آرام برای توسعه شهر کمک کنیم. با احترام اعضای شورا و شهرداری و شاغلان این دو نهاد در فضای سازنده و قانونی می توانیم کارها را به شکل بهتر پیش برویم.
باقری با اشاره به اینکه ایجاد فضای متشنج شورایی سبب زیان به مردم می شود، تصریح کرد: شورای چهارم با همدلی شهردار برای توسعه ساری تلاش دارند.
وی از آغاز نهضت آسفالت در شهرداری ساری خبر داد و گفت: 48 کوچه منطقه سه شهرداری ساری آسفالت شده که جای قدردانی دارد.
انتقاد از اعضای شورا مغرضانه نیست
کوروش یوسفی، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه شنیدن انتقاد درست از سوی مسئولان نیاز به فرهنگ سازی است، افزود: اگر مسئولی انتقاد از انتقاد مسئولی دیگر می کند مغرضانه نیست.
وی بیان کرد: هنوز تکلیف زمین زندان ساری مشخص نشده که باید شهرداری در این زمینه اقدامات جدی تری صورت دهد.
عباس رشیدی، معاون عمرانی شهردار ساری نیز با اشاره به اینکه پروژه آسفالت شهر ساری توسط سازمان عمران در دست پیگیری است، گفت: پروژه نیروگاه زباله سوز جزو پروژه‌هایی بوده که از اولویت‌های نخست شهرداری است.
وی با بیان اینکه قرارداد 3.3 میلیارد ریالی برای احداث این پروژه با شرکت ساری سازه منعقد شده است، افزود:  پیشرفت فیزیکی مطالعه نیروگاه زباله سوز 90 درصد است.
رشیدی با اشاره به اینکه احداث پل کابلی ساری 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: احداث پروژه ابن شهرآشوب ساری 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
درآمد 23 میلیاردی شهرداری ساری در 4 ماهه امسال
محمد حسن محمدی کیادهی، مشاور عالی شهردار ساری نیز با اشاره به اینکه با توجه به افزایش درآمد شهرداری در سال جدید، میزان عوارض کسب شده شهرداری موجبات گلایه‌مندی مردم را فراهم آورده است، گفت: درآمد شهرداری ساری در 4 ماهه امسال بالغ بر 23 میلیارد تومان از محل عوارض دریافتی بوده است که به صورت نقدی به حساب شهرداری واریز شد.
وی با بیان اینکه مردم مناطق محروم ساری نیز در پرداخت عوارض پرداخت کردند، افزود: میزان معوقات شهرداری ساری 60 میلیارد تومان معوقات بوده که  وصول معوقات از دستگاه های دولتی با قاطعیت در حال انجام است.
فرامرز نقیبی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز با قدردانی از خدمات شهرداری در یک سال اخیر، گفت:  شهرداری در چهار ماهه امسال 20 میلیارد تومان از بودجه دولتی بهره گیری کرد که در تاریخ شهرداری بی سابقه است.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه نیروهایی که برای شهرداری کار کنند حمایت نمی‌شوند، افزود: فعالیت‌های فرهنگی در شهرداری ساری در ماه رمضان خوب بوده است.
سید مهدی احمدی، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه شورای شهر ساری، مطالباتی از جامعه اصناف ساری دارد، خواستار دعوت از اعضای هیئت رئیسه اصناف ساری در شورای شهر شد.
وی گفت: به حاشیه کشاندن شورای شهر به نفع شهرداری و شهروندان نیست و باید از شهرداری حمایت تا شاهد شکوفایی و توسعه شهر باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴