در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال مطرح شد/

عدم وجود استراتژی برای مدیریت پروژه های عمرانی در مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۵۰۰۴۹
برخی از مسئولان در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال از زمان بر شدن پروژه های عمرانی استان انتقاد کردند.
۰
plusresetminus
عدم وجود استراتژی برای مدیریت پروژه های عمرانی در مازندران
به گزارش بلاغ، حسین نیازآذری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در جلسه شورای برنامه ریزی و اشتغال، در استانداری مازندران اظهار داشت: بیشتر طرح های آب و فاضلاب، راه و برق، در روستاهای استان تاکنون به بهره برداری نرسید.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای اجرای طرح های اولویت دار استان باید مورد توجه بیشتر مدیران قرار گیرد، افزود: ضعیف و پایین بودن ولتاژ برق، کمبود آب شرب شهرهای گروه الف و آسفالت نشدن راه های روستایی از چالش های جدی کشاورزان است.
نیازآذری با بیان اینکه به دلایل شرایط جوی در عرض شش ماه می توان پروژه ها را سر و سامان داد، بیان داشت: در حال حاضر چهار ماه از فرصت توجه به پروژه های عمرانی سال جدید را از دست داده ایم.
کمال علیپور، نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه استراتژی برای مدیریت پروژه های عمرانی در مازندران وجود ندارد، اظهار داشت: اینکه پروژه تعریض محور حدود 12 کیلومتری قائم‌شهر به جویبار به عنوان مسیر توریستی و گردشگری به مدت 20 سال هنوز به اتمام نرسد، جای تعجب دارد.
وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه های راهسازی مازندران سابقه تاریخی پیدا کرده اند، خاطرنشان کرد: آزاد راه تهران - شمال، ساری - تاکام ، سوادکوه و هراز باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.
بر اساس گزارش معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران هم اکنون سه هزار و 27 پروژه نیمه تمام در مازندران وجود دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴