تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۹۷۲۸
فرمانده گردان 12 تیپ گولانی ارتش رژیم‌صهیونیستی در جریان عملیات زمینی این رژیم در نوار غزه، دچار «مجروحیت جدی» شده و اکنون در بیمارستان به سر می‌برد.
۰
plusresetminus
بلاغ-رسانه‌های صهیونیستی از جمله «عاروتص شواع» و «تایمز اسرائیل» پنج‌شنبه شب از «مجروحیت جدی» فرمانده گردان 12 تیپ گولانی ارتش این رژیم خبر دادند. این گردان ماموریت عملیات‌های سری و محرمانه تیپ نخبه گولانی را برعهده دارد.
  وی که هنوز نام و مشخصاتش اعلام نشده، در جریان عملیات زمینی این رژیم در نوار غزه زخمی شده و اکنون در بیمارستان به سر می‌برد. به دلیل دستور سانسور خبری از سوی ارتش، هنوز مشخص نیست که وی چطور و چه زمان مجروح شده است.   پیشتر سرهنگ «رسان علیان» فرمانده کل تیپ گولانی و معاونش سرهنگ «روعی لوی» نیز در کمین نیروهای مقاومت در غزه گرفتار و به شدت زخمی شده بودند و گفته شد که به علیت شدت جراحات به قتل رسیدند. تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی که بخش مهمی از آن را نیروهای ویژه تشکیل داده‌اند، در یک هفته‌ای که از آغاز عملیات زمینی در غزه می‌گذرد، متحمل ضربات سنگینی شده است.   تاکنون دستکم 29 سرباز ارتش رژیم‌صهیونیستی در غزه کشته شده‌اند که اغلب آن‌ها از تیپ گولانی بوده‌اند. کانال 2 تلویزیون رژیم‌صهیونیستی این هفته در گزارشی در سایت عبری زبان خود اذعان کرد که اسرائیل در عملیات اخیر «ضربات سنگینی خورده و دچار تلفات بالایی» شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴