در گفت‎وگوی رئیس شورای شهر بابل با بلاغ مطرح شد

تکرار دیالوگ نخ‎نمای ساروی بابلی/بابل شهری که فاقد هتل است

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۹۴۰۷
رئیس شورای شهرستان بابل از نبود یک هتل در این شهرستان همچنین اعتبارات کم در قیاس با مرکز استان انتقاد کرد.
۰
plusresetminus
تکرار دیالوگ نخ‎نمای ساروی بابلی/بابل شهری که  فاقد هتل است
سیف‎الله علی‎نیا در گفت‎وگو با خبرنگار بلاغ از بابل اظهار داشت: برای رفع نیازهای بابل باید آسیب‎شناسی کارشناسانه و تلاش همه دستگاه‌های اجرائی همچنین عنایت استاندار مازندران را داشته باشیم.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب پروژه های عمرانی شهرستان بابل افزود: پروژه های عمرانی بابل عمر طولانی داشته به طوری که پروژه فاضلاب شهری بابل چهل سال به طول انجامید تا به بهره برداری برسد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل بیان داشت: ساخت پروژه کنارگذر بابل نیز بیش از 16 سال طول کشید، که اگر سالی یک کیلومتر آسفالت می‎شد، تاکنون به اتمام رسیده بود و موارد مختلف مشابه که  تهدید جدی برای توسعه شهرستان محسوب می‌شود.
این مسئول سهم بودجه ملی و استانی را برای شهرستان مناسب ندانست و خاطرنشان کرد: در حالی که هر ساله شاهد آمدن بیش از 17 میلیون مسافر به استان و شهرستان هستیم اما بابل با بیش از 500 هزار نفر جمعیت فاقد حتی یک هتل برای اسکان مسافران است.
علی‎نیا از نامناسب بودن زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی به عنوان مهمترین عوامل توسعه، پیشرفت و رفع مشکلات موجود خبر داد و تاکید کرد: سهم سرانه فضای ورزشی در مازندران حدود 700 تومان است که در بودجه بندی سهم هر بابلی 250 تومان می‎شود.
وی استفاده از ظرفیت بومی در شهرستان را مهم‎ترین راهکار حل مشکلات برشمرد و خاطرنشان کرد: بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل با بیش از هزار پرسنل می‌تواند به عنوان قطب درمانی کشور و حتی پذیرش بسیاری از بیماران سراسر کشور و کشورهای خاورمیانه باشد.
رئیس شورای شهرستان بابل با بیان اینکه وضعیت اداری شهرستان بابل دارای بحران است، گفت: بودجه سال جاری ساری با جمعیتی کمتر از بابل 250 میلیارد تومان بوده در حالی که بودجه بابل 90 میلیارد تومان است و بعد گذشت چهار ماه از سال تاکنون هیچگونه برنامه خاصی برای بابل اجرا نشده است.
علی‎نیا در پایان اضافه کرد: اگر فکری برای درآمد پایدار بابل نشود، فقری که بر چهره شهر نشسته زمینه‎ساز بحران‎هایی چون بیکاری، اعتیاد، طلاق، ناهنجارهای اجتماعی و نابسامانی های متنوع است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
برادر عزیز بابل را با امل وقایم شهر و... مقایسه کن نه شهر تاریخی مرکز استان ساری برای شما چرا سوال نیست مرکز مازندران از مرکز دیگر استانها عقب تر است ما که احساس شرم می کنیم .تازه بیشتر مسؤلینی که در ساری حکومت کرده اند همشهری شما بودند نه ساروی .سارویها لیاقت یک معاون استاندار بودن را هم نداشتند درثانی هتل را معمولا خصوصی ها می سازند بابل هم که خصوصی های پولدار زیاد دارد
feedback
Iran, Islamic Republic of
جواد
به بابام می گم هتل درست کنه ولی مسافرش را شما بیاورید .
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
درجواب ناشناس:ساری اگر نسبت به شهرهای دیگر عقب افتاده است ،هیچ ربطی به بابل وشهرهای دیگر ومسولان بابلی ندارد.تاآنجا که می دانم قراربود معاون ساروی داشته باشیم واستاندارهم مخالفتی نداشت،ولی بعضی ها که به قول خودشون خیلی مسولیت سرشون میشه وداعیه ساروی بودن دارن ،مخالفت کردن.همونایی که به پست های کوچک قانع نیستن ودنبال دولتی ها هستند برای پست.برین حق تون ازاونا بگیرین نه بابلی ها،یه بارباهاشون رفتم مسافرت .نمیدونی چقدرپشت هم بودن حالا ما وقتی به هم میرسیم تنها پشت سرهم غیبت کردن بلدیم.وقتی یه مسول ازاینکه نام بابل از سرمیدون قدیمی شهر برمیداره وافتخارمیکنه وقتی کنگره به نام علامه ساروی برگزارمیشه بدون اینکه بازخورد فرهنگی برای ما ساروی ها داشته باشه وخدامیداند چه هزینه هایی که می توانست صرف همین ساری خودمون بشه .صرف قیافه گرفتن مسولان برای برگزاری کنگره میشه.وقتی که کنگره کلان شهرها برگزارمیشه بدون اینکه سودی برای کلانشهر قلابی ماداشته باشه .آن وقت هم بابلی ها این ضررهارو به مازدن.برو گذشته خودت ویه سرچ کن .بعد بیا مقصرپیداکن
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴