تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۸۵۸۶۰
مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه تندروهای جریان اصلاح‌طلبی از خوشحالی ملت ناراحت هستند، گفت: ساده‌زیستی در مکتب حاج قاسم برجسته بود.
۰
plusresetminus
تندروهای جریان اصلاح‌طلبی از خوشحالی ملت ناراحتند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سردار عبدالفتاح اهوازیان ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای مسجد ولیعصر(عج) فریدونکنار که با محوریت سردار شهید حاج حسین بصیر برگزار شد، اظهارکرد: شهید بصیر آنقدر بزرگ است که در حرف‌های ما نمی‌گنجد.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نگاهی به سیمای شهید بصیر و شهدای این محله بیندازیم در واقع تجلی تمام شهدا هستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حضور در جلسه یادواره شهدا برای اثبات رهروی شهدا است، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در مازندران الگو است و شهدا در مازندرانی‌ها تکثیر شده‌اند.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه یادآور شد: اینکه فرزندان شهدا خودشان پیشگام برگزاری مراسم پدرانشان هستند سند افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

وی نقش خانواده‌ها را در تربیت صحیح فرزندان نسل امروز بسیار مهم برشمرد و گفت: خانواده‌ها باید برای تربیت فرزندان خود بسیار بیشتر از نسل قبل تلاش کنند چراکه فرزندان امروز آگاهی و بصیرت بیشتری دارند.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروز باید از خط و سیره و شجاعت شهدا گفته شود، تاکید کرد: وقتی که همیشه از مظلومیت این شهدا بیان شود اصل سیره و فلسفه حضور مقتدرانه و شجاعت افرادی که در دفاع مقدس یا دفاع از حرم حضور پیدا کرده و به شهادت رسیدند به فراموشی سپرده می‌شود.

اهوازیان با اشاره به حماسه‌سازی شهدای خان‌طومان، گفت: فرزندان مازندران در خان‌طومان حماسه بزرگی آفریدند و چند صد نفر از داعشی‌ها را به هلاکت رساندند اما فقط به مظلومیت آن‌ها پرداخته شد.

وی با اشاره به مسئله بی‌حجابی در جامعه، اظهارکرد: بی‌حجابی و بی‌حیایی به علت بی‌تفاوتی است و اگر هر کدام از ما نسبت به این مسئله حساسیت داشته باشیم وضعیت به این صورت نخواهد شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اهمیت نقش فضای مجازی، خاطرنشان کرد: درحالی که به برکت فضای مجازی واقعیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اثر عملیات وعده صادق برای دنیا آشکار شد اما از نیروی غیور انتظامی در مقابله با بی‌حجابی خوب دفاع نمی‌شود.

اهوازیان تصریح کرد: دلاورمردان سپاه چنان سیلی سختی در عملیات وعده صادق به رژیم صهیونیستی زدند که به فرموده مقام معظم رهبری آن‌ها پشیمان شدند.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با ابراز تاسف از برخی اظهارنظرهای دشمن شاد‌کن، خاطرنشان کرد: برخی از تندروهای جریان اصلاح‌طلبی همیشه در زمین دشمن بازی می‌کنند و با سخره گرفتن اقتدار نیروهای مسلح ما، از خوشحالی ملت ما ناراحت می‌شوند.

وی یکی از اصول سردار شهید سلیمانی را ساده‌زیستی برشمرد و تصریح کرد: در مکتب حاج قاسم ساده‌زیستی برجسته بود و این مولفه موجب شد که او فرمانده دل‌ها بماند.

اهوازیان تاکید کرد: شهدا قطب‌نمای ما هستند که حرکت به سمت مسیر شهدا که همان تبعیت از ولایت است می‌تواند انسان را عاقبت بخیر کند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱