رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۸۵۸۴۱
رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی قائم‌شهر به اتهام تخلفات مالی خبر داد.
۰
plusresetminus
بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ  به نقل از دادگستری مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد: یکی از کارکنان یک دستگاه دولتی در قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوءاستفاده از روابط خصوصی با ماموران دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی بازداشت شد.

وی افزود: متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائمشهر، در یک پرونده‌ مرتبط با جرائم بهداشتی وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سوء‌استفاده از جایگاه اداری را داده بود.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: این شخص در مرحله نخست مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرد و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، در حین ارتکاب جرم و پس از دریافت سکه‌ها، توسط ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

پوریانی افزود: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرائم ارتکابی با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

به گفته وی، تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است و برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای خبر/

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱