نماینده ولی فقیه در مازندران:

برون‌سپاری تعلیم و تربیت اشتباه بود

تاریخ انتشارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۸۵۸۲۶
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ضعیف کردن مدارس دولتی و اضافه کردن هزینه در سبد فرهنگی خانواده‌ها در مسیر اشتباه بود.
۰
plusresetminus
برون‌سپاری تعلیم و تربیت اشتباه بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی عصر امروز در نشست شورای راهبری تدوین نقشه برش استانی مهندسی فرهنگی، اظهار کرد: برگزاری ۲۲ مورد جلسه و تدوین مسئله و ریزمسائل نشانه دغدغه کار و جای تشکر دارد.

وی افزود: یکی از مسئله‌های ما همین نظریه‌محوری و راه‌اندازی اتاق فکر است در صورتی که اینها همه در حد همان مطالعات می‌ماند.

محمدی لائینی تصریح کرد: بررسی پیشنیه تحقیق در رابطه با مسائل فرهنگی یا غیر آن نشان از برگزاری جلسات فراوان و تدوین طرح توسعه دارد، اما اجرای این طرح توسط دستگاه‌های اجرایی انجام نشد چرا که برای خود دستورالعمل دیگری دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: بنده خیلی به اینکه بنشینیم مسئله‌یابی و فکر کنیم اعتقادی نداریم می‌گویم که عمل کنید و خیلی وقت صرف این کار نکنیم، اینکه همین سبک زندگی را عمل کنیم خیلی بهتر است.

عضو خبرگان رهبری همچنین خواستار تشکیل اتاق فکر توسط دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی شدن مسائل شد و تاکید کرد: در این صورت است که وقتمان صرف نظریه‌پردازی نمی‌شود، وقت گذشت و عمر این دولت در حال سپری شدن است، البته یک سال و نیم هم فرصت خوبی است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه نباید تعلیم و تربیت را برون‌سپاری می‌کردیم، اذعان داشت: ضعیف کردن مدارس دولتی و اضافه کردن هزینه در سبد فرهنگی خانواده‌ها در مسیر اشتباه و موارد دیگر از جمله عواقب برون‌سپاری در آموزش و پرورش است، آموزش و پرورش باید دولتی و قوی شود، این تور طی سالها پهن شده و باید جمع شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱