نماینده ولی فقیه در مازندران:

عملیات وعده صادق معجزه‌ مقاومت است

تاریخ انتشارجمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۸۵۷۹۵
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عملیات وعده صادق نشان داد که مستکبران با هیبت دروغینشان زندگی می‌کنند و این عملیات هیبت آنها را شکست.
۰
plusresetminus
عملیات وعده صادق معجزه‌ مقاومت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، آیت الله محمدباقر محمدی‌لائینی پنج‌شنبه‌شب در اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی (حوزه هنری استان مازندران)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید اهل قلم شهید مرتضی آوینی و دیگر شهدای حوزه هنر و خداقوت به بازوان توانا و مشت فولادین جمهوری اسلامی و سپاهیان اسلام که با یک ضربه ذوالفقاری هیمنه پوشانی صهیونیست‌ها را شکستند اظهار کرد: زورمداران، ظالمان و مستکبران بیش و پیش از آنکه با زور و قدرتشان سلطه و قدرت پیدا کنند با ابهت و ترسی که در دل‌ها می افکنند در جهان سلطه نا به حق پیدا می‌کنند و لذا ضربه به هیمنه آنها برایشان بسیار سنگین و گران است.

وی افزود: عملیات وعده صادق نشان داد که مستکبران با هیبت دروغینشان زندگی می‌کنند و این عملیات هیبت آنها را شکست، چنانکه عملیات طوفان الاقصی در هفت ماه قبل با آن عده اندک در محدوده جغرافیایی بسیار پیچیده از سیستم‌های فراوان امنیتی و اطلاعاتی توانست ضربه ای کاری به ابهت این رژیم نامشروع وارد کند که اینها از معجزه‌های مقاومت است که خدای بزرگ هم پیروزی حق را بر باطل با شرط استقامت وعده داده است.

محمدی لائینی تصریح کرد: زیبایی از جنس هنر است و هنر یک جمال است، خدای بزرگ ده‌ها کتب الهی و قرآن نازل کرد، قرآن کتابی هنری در اوج فصاحت و بلاغت بوده و معجزه کلامی خداوند است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آنچه که مردم را در آن زمان مجذوب قرآن می‌کرد خیلی محتوای عمیقش نبود چون آنها در آن سطح معرفت نبودند و به عمق معرفتی و علمی قرآن آشنا نبودند بلکه بعد هنری قرآن آنان را جذب می‌کرد به‌گونه ای که به او واژه سحر را نسبت دادند.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: جهاد و دفاع مقدس ما تابلوی زیبا و غنی از هنر است و شهدای ما هنرمندان زبردست بودند، ایثار و جانبازی هنر است، اما آن کاری که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند ببینید چقدر زشت است و چه چهره ای در کشورهای غیر اسلامی و اسلامی دارد که موجب انواعی از خروش ملت‌ها در برابر رفتار ددمنشانه صهیونیست‌ها شد.

این مسئول ادامه داد: کشتار ۱۵هزار کودک و بیش از ۱۰هزار زن، حمله به بیمارستان و آن فجایع به بیمار، کودک، زن، غیرنظامی و مریض چقدر زشت است.

وی اعلام کرد: حال ببینید وقتی جمهوری اسلامی انواع پهپادها و پیام‌هایی را می‌فرستند که دشمن متوجه شوند که ما انتقام می‌گیریم، هدف‌گیری موشک‌ها به‌گونه ای نیست که ذره‌ای به نقاط مسکونی و افراد غیرنظامی اصابت کند، ببینید این حرکت چقدر زیبایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس گاهی خلبانان ما می‌رفتند یک پلی بزنند انقدر میگشتند تا عابر، خودرو و غیرنظامیان آسیب نبینند، وقتی که بچه‌های این ملت در سوریه در جنگ با کسانی که روی زن و بچه این مردم آن جنایت‌ها را انجام دادند، یک ذره به اموال مردم دست نمی‌زنند و اگر هم از روی ناچاری برای نبود آذوقه از اموال خانه بردارند پول و هزینه را آنجا می‌گذارند و با صاحب‌خانه ارتباط می‌گیرند، امانت‌داری می‌کنند.

محمدی لائینی گفت: اینجا ما با اسرای بعثی چطور رفتار می‌کردیم آنجا با اسرای ایرانی چطور رفتار می‌شد این زیبایی‌هاست، اما ما هنوز نتوانستیم زیبایی‌های رزمندگان چه در دفاع مقدس و چه دفاع از حرم را به دنیا معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امپراطوری رسانه‌ای غرب هم کاملا این زیبایی‌ها را مسکوت و منزوی می‌گذارد تا کسی متوجه نشود و چهره بدی از این ملت خلاق زیبایی‌ها نشان دهد که اگر بتوانیم این زیبایی‌ها را به دنیا نشان دهیم مردم دنیا مجذوب می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه هنر یک جوشش درونی است، عنوان کرد: ما چشم منفصل داریم یا همان عینک، گوش منفصل داریم سمعک، عقل منفصل همچون مشاور، علم منفصل داریم یادداشت، اعضای منفصل مصنوعی داریم اما هنر منفصل نداریم، هنر شیرازه وجود شماست و این ارزش و عظمت هنر است.

وی افزود: متاسفانه هنرورزی‌تر از هنر، به‌کارگیری هنر است، هنر به‌کارگیری هنر مهم‌تر از اصل هنر است و متاسفانه آن را در مسیر نادرست استفاده می‌کنند.

امام جمعه ساری یادآور شد: امروز هم افرادی هنر، شعر، هنرهای تجسمی و ..‌ را برای ترویج باطل و فساد و دریافت جایزه خرج می‌کنند، از این رو شما مسئولیت دارید اولا از هنر استفاده کنید و دوما از هنر در مسیر درست استفاده کنید، با هنر باید به جنگ باطل مسلح به هنر برویم و در جنگ با این باطل مسلح به هنر از ابزار هنر استفاده کنیم، بزرگترین هنرمند جهان آقا امام زمان (عج) است که یکپارچه زیبایی و دعای خیر است، رهبر عالی قدر ما خود انسانی هنرمند و هنرشناس است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱