یکی از فرماندهان جبهه مقاومت:

اقتدار امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم

تاریخ انتشارجمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۳
کد مطلب : ۴۸۵۷۹۱
یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و دفاع مقدس اقتدار امروز را مدیون خون شهدا دانست و گفت: ایران چیزی بالاتر از قدرت یعنی اقتدار دارد که آن را شهدا به ما دادند.
۰
plusresetminus
اقتدار امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سردار حسن حسن‌نیا پنجشنبه‌شب در مراسم سومین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی و گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهدای امنیت فراجا و مرزبانی با بیان اینکه سردارانی همچون شهید خیریان در حفظ نوشهر از وجود منافقان در اوایل انقلاب اسلامی نقش پررنگی داشتند، اظهار کرد: امنیتی که آن‌روزها در نوشهر وجود داشت مدیون شهدایی همچون شهید میرفاضلی و الهی است که از شاگردان شهید خیریان بودند.

وی در ادامه به رشادت‌های سردار زاهدی و سایر شهدای کنسولگری ایران در سوریه به دست رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این سردار سرافراز و همرزمانش از شاگردان حاج قاسم سلیمانی بودند که به زبان عربی و انگلیسی تسلط کامل داشتند و مغز متفکر سپاه بودند.

حسن‌نیا تصریح کرد: زمانی که سردار سلیمانی به شهادت رسید حدود 2 میلیون نفر در کشور عراق در تشییع پیکر وی شرکت کردند و اینها نشان دهنده محبوبیت سردار سلیمانی بود.

این فرمانده جبهه مقاومت و دفاع مقدس در ادامه اقتدار امروز را مدیون خون شهدا دانست و بیان کرد: کشور ایران چیزی بالاتر از قدرت یعنی اقتدار دارد که آن را شهدا به ما دادند.

حسن‌نیا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومت این ملت در مقابل اسرائیل اشاره کرد و گفت: کشورما با حملات موشکی چند شب قبل خود به تلافی شهادت سرداران ما در سوریه به راحتی سپر دفاعی اسرائیل را درهم شکست و با این اقدام قبح کار و اینکه می‌گفتند اسرائیل شکست‌ناپذیر است شکسته شد.

انتهای خبر/
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱