مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

اجرای طرح نور فراجا مطالبه مسئولان باشد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۸۵۷۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اجرای طرح نور یک مطالبه عمومی است که نیازمند توجه همه مسئولان در این مسئله است.
۰
plusresetminus
اجرای طرح نور فراجا مطالبه مسئولان باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه اظهار کرد: اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست، یک مطالبه عمومی است که نیازمند توجه همه مسئولان در این مسئله است.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه تصریح کرد: توجه به امر عفاف وحجاب وصیانت از آن یعنی توجه به امنیت عاطفی کانون خانواده و امروز یکی از دغدغه‌های اصلی خانوادها برای همین مسئله است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به طرح زنجیزه انسانی در سواحل مازندران به پاس طرح عملیاتی وعده صادق سپاه پاسداران و همچنین طرح نور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف در هر جامعه‌ای به ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در جامعه کمک می‌کند و جامعه اسلامی باید در این مورد سرآمد باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به وجود برخی ناهنجاری‌های حوزه حجاب و عفاف اشاره و بیان کرد: گروه معدودی در جامعه اسلامی ایران از روی جهالت ، ناآگاهی و یا با سازماندهی برخی عناصر خودفروخته به این فریضه مهم حمله کرده و به دنبال احیای مجدد فرهنگ بی‌بندوباری زمان پهلوی در جامعه تلاش می‌کنند ولی بدانند جامعه ایران اسلامی و ملت مومن و حتی برخی از بانوانی که حجاب کامل ندارند، در مقابل این جماعت قلیل کوتاه نمی‌آیند و همراهی نخواهند کرد.

شریف‌تبار منشا حجاب و عفاف را از صفات انسانی برشمرد و گفت: حجاب و عفاف نه فقط در دین مبین اسلام بلکه در همه ادیان الهی مورد تأکید است و حافظ امنیت روانی و اخلاقی و باعث ثبات خانواده‌ها است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱