رئیس پلیس‌راه مازندران اعلام کرد:

اعمال محدوديت‌های ترافيکی در محورهای مازندران 

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۸۵۷۸۱
رئيس پليس‌راه مازندران از اعمال محدوديت‌هاي ترافيکی تا شنبه اول ارديبهشت‌ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 
۰
plusresetminus
اعمال محدوديت‌های ترافيکی در محورهای مازندران 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، يدالله جهان‌تاب بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيکي از امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه يکم ارديبهشت ماه ۱۴۰۳ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
 
رئيس پليس راه استان مازندران، افزود: به همين منظور تردد انواع موتورسيکلت به غير از موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز ترافيک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه يکم ارديبهشت ماه  در تمامي محورهاي مواصلاتي استان ممنوع است.
 
 جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تريلر، کاميون و کاميونت در محور کرج- چالوس و اعمال محدوديت قطعي تردد در اين محور در روز جمعه ۳۱ فروردين ماه  اظهار داشت: از ساعت دو بعد از ظهر از در آزاد راه تهران- شمال اعمال محدوديت تردد براي خودرهاي به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت سه بعد از ظهر از ابتداي پل زنگوله (انتهاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت ، از ساعت پنج بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسير شمال به جنوب) يک طرفه شده و  از ساعت ۲۴ طرح اتمام يافته و مسير از  پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن اين که در طي اين مدت، تردد از مسير قديم تا محدوده پل زنگوله براي ساکنان و افراد محلي آزاد است .
 
وي خاطرنشان کرد:   در طي اين مدت، تردد از مسير قديم تا محدوده پل زنگوله براي ساکنان و افراد محلي آزاد بوده ولي تردد خودروهايي که قصد عزيمت به چالوس را دارند از ساعت ۱۲ ظهر از ميدان اميرکبير به سمت چالوس ممنوع مي باشد.
 
جهان تاب با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي و ممنوع بودن تردد کليه تريلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کاميون و کاميونت به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت ۶ صبح  تا ساعت ۲۴ روزهاي پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱  فروردين ماه از اين محور ممنوع است .
 
رئيس پليس راه استان افزود: در صورت افزايش حجم ترافيک و صلاحديد ماموران پليس راه محدوديت يک طرفه مقطعي در روز جمعه ۳۱ فروردين ماه  به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پليس راه لاريجان و بالعکس انجام خواهد شد .
 
وي از رانندگاني که قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان مازندران را دارند، خواست ضمن مديريت سفر خود بر رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي تاکید کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱