تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۸۴۳۶۱
فرماندار نکا گفت: باید حماسه‌ ۲۲ بهمن را در ۱۱ اسفند رقم زده و نشان دهیم سرنوشت‌مان را خودمان را رقم می‌زنیم.
۰
plusresetminus
تکرار حماسه ۲۲ بهمن در انتخابات ۱۱ اسفندماه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، مرتضی رمضانی ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نکا، اظهار کرد: شهرستان نکا یکی از اولین شهرستان‌هایی بود که پای کار انقلاب آمد و به ندای امام لبیک گفت.

وی افزود: امروز هم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نشان‌دهنده دلدادگی ملت به این انقلاب است و مردم پای آرمان‌های امام و رهبری ایستاده‌اند.

فرماندار شهرستان نکا اذعان کرد: ۴۵ سال پیش مردم با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی این انقلاب عظیم را رقم زدند که تاکنون با همان شعار اول انقلاب رو به جلو حرکت می‌کنند.

این مسئول اشاره کرد: اصول، آرمان‌ها و ریشه‌های این انقلاب معامله‌پذیر نیست، همان مردمی که روزی به پای صندوق‌های رای آمدند و قاطعانه به جمهوری اسلامی رای دادند، امروز نیز حامی این نظام هستند.

وی با اشاره به تداوم مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی، گفت: هر کس که بخواهد به نظام و خون شهدا خیانت کند، انقلاب آن‌ها را از قطار خود پیاده می‌کند و این خواست مردم است که منافقان در انقلاب جایی نداشته باشند.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: فتوای تنباکو، مسئله ملی شدن نفت و قیام علیه کاپیتولاسیون، همه و همه برای به ارمغان رساندن استقلال در این سرزمین بود و معنای این استقلال آن بود که روی پای خود بایستیم و خودمان تعیین کننده سرنوشتمان باشیم.

وی افزود: این استقلال به سادگی به دست نیامده و برای به دست آوردن آن، خون‌های زیادی ریخته شده است و هنوز هم نهال انقلاب که امروز به درختی تنومند تبدیل شده با خون جوانان این سرزمین آبیاری می‌شود و  همین امر موجب شد تا دشمنان یک جنگ نابرابر را به کشور تحمیل کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان نکا اذعان کرد: ملت ایران که آموخته است از همه تهدیدها برای خودش فرصت بسازد، با ایستادگی در مقابل دنیا در سال‌های دفاع مقدس گنجینه‌های ارزشمندی را از آن دوران برای خود به ارمغان آورد و این ایستادگی هشت سال دفاع مقدس را به فرصت تبدیل کرد که امروز شاهد آن هستیم که از نسل شهدای دفاع مقدس، جوانان مدافع حرم روییده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه مردم همچنان در مسیر انقلاب به پیش می‌روند و به فرموده رهبر معظم انقلاب ما به قله نزدیک شده‌ایم، افزود: امروز ملت با ایستادگی خود در مقابل دشمنان کاری کرده‌اند که آنان رویاهای پلید خود را برای این سرزمین به گور می‌برند و نزدیک به ۴۵ سال است که تابوت استکبار جهانی، در راس آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی به دست این مردم ساخته شده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش بودن حماسه بزرگ انتخابات گفت: باید حماسه‌ای شبیه به ۲۲ بهمن را در ۱۱ اسفند رقم زد، اگر بخواهیم با رژیم صهیونیستی و با جنایت‌های آمریکا مبارزه کنیم باید به پای صندوق‌های رای بیاییم، این ملت یک بار دیگر در ۱۱ اسفند نشان خواهند داد، رای های خود را در صندوق حمایت از نظام می‌اندازند و خودشان سرنوشتشان را رقم می‌زنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱