مرحله یک شانزدهم|

حذف تلخ نساجی از جام حذفی

تاریخ انتشارجمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۴۸۴۲۹۹
دیدار جذاب و حساس دو رقیب سنتی یعنی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر با پیروزی تیم مهمان به پایان رسید.
۰
plusresetminus
حذف تلخ نساجی از جام حذفی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، عصر امروز دیدار جذاب و حساس دو رقیب سنتی یعنی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با پیروزی تیم مهمان به پایان رسید.

یکی از نکات جالب این بازی گلزنی دوباره و عملکرد درخشان احسان قهاری بازیکن سابق نساجی در پیراهن آلومینیوم بود. قهاری بازیکن رده پایه‌های نساجی فوتبال خود را در این باشگاه آغاز و پیگیری کرد تا به آرامی به ترکیب اصلی این تیم برسد. ستاره قائمشهری دیدار امروز در ابتدای فصل از جمع شمالی‌ها جدا شد و در نهایت به آلومینیوم اراک پیوست.

نساجی و آلومینیوم رقبای دیرینه به ویژه در جام حذفی، در این فصل یک بار در لیگ و یک بار در حذفی روبروی هم صف‌آرایی کردند و در هر دو دیدار، احسان تک گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

در دیدار لیگ در همان دقایق ابتدایی قهاری با نفوذ و تخریب مدافعان نساجی، پا به توپ وارد محوطه شد و توپ را به تور دروازه این تیم رساند.

در دیدار جام حذفی امروز هم احسان قهاری ناجی آلومینیوم شد و باز هم با تک گل خود پیروزی را برای اراکی‌ها به ارمغان آورد. قهاری با جایگیری خوب در محوطه و پشت میدان دید مدافعان خود را مقابل دروازه خالی قرار داد و با یک بغل پای ساده دروازه نساجی را باز کرد.

البته قهاری بعد از به ثمر رساندن گل در هیچ دیداری مقابل نساجی خوشحالی نکرد. بدون شک این نتیجه دیدار برگشت آلومینیوم و نساجی را در اراک جذاب‌تر خواهد کرد.

احسان قهاری که با نظر سید مجتبی حسینی به آلومینیوم پیوست، در دو بازی پیاپی این فصل در قائم‌شهر با نظر این سرمربی در ترکیب قرار گرفت و دو گل مهم به ثمر رساند.

 در این دیدار را که به نوعی اولین حضور سرمربی اسپانیایی در وطنی قائمشهر بود، تیم فوتبال نساجی از حریف خود با تک‌گلی که توسط احسان قهاری بازیکن سابق نساجی به ثمر رساند با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و خیلی زود از جام حذفی کنار رفت.

از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، برگزاری سه دیدار سپاهان-شمس آذر، پرسپولیس-نفت‌وگازگچساران و مس رفسنجان-استقلال، به زمان دیگری موکول شده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱