مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی تا دهه فجر ۱۴۰۳

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۸۴۲۸۱
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: همه پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام ورزشی تا دهه فجر آینده تکمیل می‌شود.
۰
plusresetminus
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی تا دهه فجر ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، علی رجبی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی استان مازندران اظهار کرد: در حالی ۲۲ پروژه ورزشی به یمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود که از کلنگ‌زنی برخی از پروژ‌ه‌ها بیش از ۱۰ سال گذشته بود.

وی با اشاره به توسعه چشمگیر حوزه ورزش و جوانان پس از پیروزی انقلاب بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در مازندران ۲۴ مجموعه ورزش وجود داشت که اکنون این اماکن به بیش از ۵۷۰ رسیده و قبلا از انقلاب فقط ۱۰ هیأت‌ ورزشی استانی در مازندران فعال بود و اکنون به ۵۵ هیأت‌ ورزشی افزایش یافت.

رجبی با اشاره به رشد شتابان در حوزه ورزش همگانی نسبت به قبل از پیروزی انقلاب گفت: حضور مردان و زنان در ورزش همگانی صفر بود که اکنون به ترتیب ۳۶ و ۳۲ درصد در برنامه‌های ورزش همگانی مشارکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: در زمان قبول مسئولیت در اداره کل ورزش و جوانان در کل استان ۶۸ پروژه نیمه تمام داشتیم که با افتتاح پروژه‌های ورزشی در این مدت اکنون فقط ۲۸ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان داریم که تلاش می‌کنیم در صورت تحقق اعتبارات همه ی پروژه ها را تا دهه فجر سال آینده تکمیل نماییم.

وی استفاده از ظرفیت خیرین را در توسعه زیرساخت‌ها مورد توجه قرار داد و گفت : تاکنون ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی برای تکمیل پروژه های ورزشی جمع شد و با تشکیل خیرین ورزشی در مازندران بدنبال افزایش حضور مردم در ساخت اماکن ورزشی هستیم.

رجبی با اعلام اینکه طی ماه‌های اخیر کفپوش ۱۷ سالن ورزشی در مازندران تعویض شد بیان داشت؛ با توجه به تاکیدات دولت درخصوص عدالت اجتماعی بیشتر پروژه‌های ورزشی در روستاها تکمیل شده است تا جوانان مازندرانی در سراسر استان امکان بهره‌مندی از فضاهای مناسب ورزشی را داشته باشند.

به گزارش بلاغ، با حضور استاندار مازندران، مديرکل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان آیین افتتاح همزمان و وبیناری ۲۲ پروژه ورزشی در سالن ورزشی شهدای ارطه شهرستان قائمشهر برگزار ش.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱