در دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح کمپ ملی تکواندو در سوادکوه

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۴۸۴۲۵۲
به مناسبت دهه مبارک فجر کمپ ملی تکواندو در شهرستان سوادکوه افتتاح شد.
۰
plusresetminus
افتتاح کمپ ملی تکواندو در سوادکوه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، عصر امروز با حضور رجبی مديرکل ورزش و جوانان، نفجم رئیس هیات تکواندو استان، فاضل‌نیا رئیس ورزش و جوانان سوادکوه و دیکر مسئولان، مراسم افتتاح کمپ ملی تکواندو در پل سفید برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در آئین افتتاح کمپ ملی تکواندو با تقدیر از تلاش های هیات تکواندو شهرستان سوادکوه در ایجاد این کمپ ملی گفت: برنامه های مختلفی در دهه فجر داریم که بزرگترین برنامه ما افتتاح ۲۲ پروژه ورزشی به میمنت ۲۲ بهمن خواهد بود.

علی رجبی افزود: در دولت سیزدهم شعار ما عدالت اجتماعی و عدالت ورزشی است و بخش اعظم این برنامه دولت در توجه به روستاها و توسعه زیرساخت‌های روستا در حال رقم خوردن است.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های فرهنگی ورزشی استان مازندران در دهه فجر بیان داشت: ویژه برنامه اهدای جوایز مقام معظم رهبری به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیای نیز با حضور مقامات ارشد استان و جامعه ورزش به‌زودی برگزار خواهد شد.

رجبی در پایان سخنانش اظهار کرد: قدر انقلاب اسلامی را باید بدانیم و نکته مهم دیگر که مقام معظم رهبری حکم جهاد دادند و ما موظف به حضور حداکثری در انتخابات هستیم و از قهرمانان و ورزشکاران و مردم نیز برای حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن دعوت می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱