اختصاصی چندرسانه‌ای بلاغ؛

فیلم | بازگشایی جاده کندوان از برف و بهمن

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۴۸۳۶۸۶
رئیس راهداری چالوس به اشاره به بارش برف سنگین و سقوط بهمن در جاده کندوان گفت: نیروهای راهداری چالوس مستقر در جاده چالوس به کندوان نسبت به پاکسازی جاده از وجود برف و نیز بهمن اقدام کردند تا رانندگان بدون دغدغه به مقاصد خود برسند.
۱
plusresetminus
فیلم | بازگشایی جاده کندوان از برف و بهمن
به گزارش سرویس چندرسانه‌ای پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، مهدی صفایی رئیس راهداری چالوس با اشاره به بارش برف سنگین از روز گذشته در جاده کندوان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی و برودت هوا و دستور مدیر کل راهداری مازندران مبنی بر اسقرار کلیه نیروهای راهداری در جاده چالوس همانند تونل کندوان، پل ذغال و ولی آباد این نیروها با همه امکانات و تجهیزات در راهداری های مستقر در جاده چالوس مستقر شدند.

وی با اشاره به مسدود شدن جاده از روز گذشته به علت بارش برف سنگین، افزود: بارش برف موجب سقوط  بهمن در چند نقطه شد که خوشبختانه به علت مسدود بودن جاده به کسی خسارت وارد نشد و نیروهای راهداری فورا نسبت به پاکسازی جاده اقدام کردند.

رئیس راهداری چالوس با اشاره به نمک پاشی مداوم مسیر، تصریح کرد: در حال حاضر جاده کندوان باز است و راندگان می توانند با رعایت فاصله و بدون سبقت گرفتن به مسیر خود ادامه دهند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱