امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه:

مراقب توطئه‌ دشمنان در انتخابات باشیم

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۸۱۷۴۹
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه مراقب توطئه‌های دشمنان در انتخابات باشیم، گفت: داوطلبان انتخابات مجلس تقوا را سرلوحه کار قرار دهند.
۱
plusresetminus
مراقب توطئه‌ دشمنان در انتخابات باشیم
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیدحسین شفیعی‌دارابی  در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ساری ساری با قدردانی از حضور حماسه پرشور مردم مازندران در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: مازندرانی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در همه شهر‌ها خوب درخشیدند و حماسه پر شور و نشاطی را خلق کردند و خانواده‌ها و معلمان در کنار تکریم از ۱۳ آبان، از امور تربیتی دانش‌آموزان نیز غافل نشوند.

وی با بیان اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تقوا در انتخابات را سرلوحه کار قرار دهند، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی یک مرحله ثبت‌نام را پشت سر گذاشت و داوطلبان برای مدتی که قرار است نماینده باشند، فکر، دین و مذهب خود را نفروشند.

امام جمعه موقت ساری به مساله انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اشاره کرد و ادامه داد: افرادی که تأیید می‌شوند تقوا در انتخابات را سرلوحه کار قرار دهند.

این مسئول بر لزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و با اشاره به سخنرانی سیدحسن نصرالله تصریح کرد: دشمن از سخنان وی ترسیدند و آرامش ندارند و با تمام قدرت غزه برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است و پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: دشمنان با اجرای توطئه‌های مختلف قصد دارند با بدبین‌کردن مردم نسبت به نظام، از مشارکت آنان در این دوره از انتخابات جلوگیری کنند.

شفیعی‌دارابی اظهار کرد: بی شک مردم مومن و انقلابی کشورمان با حضوری پرشور در این رویداد سیاسی، حماسه‌ای جاوید در تاریخ پرفروغ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.

وی اظهار کرد: داوطلبان نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید تقوی انتخابات را رعایت و از تخریب یکدیگر که زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم می‌کند، خودداری کنند.

امام‌ جمعه موقت ساری در بخش دیگری با بیان اینکه کشاورزان مازندرانی نباید بابت فروش محصولات تولیدی خود نگرانی داشته باشند، گفت: مسئولان و متولیان دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید نسبت به رفع این دغدغه آنان اهتمام بیشتری داشته باشند.

شفیعی‌دارابی خاطرنشان کرد: مسئولان باید تدبیری اتخاذ کنند تا از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش از این عملیات گسترده نیروهای حزب الله ترسیدند، ادامه داد: پیروز نهایی این نبرد سخت، ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

امام‌ جمعه موقت ساری گفت: کسانی که نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه سکوت اختیار کردند و سنگ بی‌طرفی را به سینه می‌زنند، باید نسبت به این حرکت خود در برابر خدا و افکار عمومی پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴