تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۸۱۶۸۹
فرمانده سپاه کربلا بر تولید محتوای فاخر تاکید کرد و گفت: امروزه نیازمند روشنگری و تولیدمحتوای فاخرو اثرگذار در حوزه فضای مجازی هستیم.
۴
plusresetminus
فعالان فضای مجازی با روشنگری و تولید محتوای فاخر میدان‌داری کنند
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در نشست هم‌اندیشی با فعالان فضای مجازی بسیج مازندران که با حضور سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، سیدعلی سلیلی سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری، کیوان صفی‌پور مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران، محمد نوری معاون روابط عمومی سپاه کربلا، عبدالمهدی حق‌شناس رئیس سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از فعالان فضای مجازی بسیج استان و با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با بیان اينکه امروز نقش فضای مجازی در مدیریت افکار عمومی بسیار مهم و برجسته است، اظهار کرد: کمتر کسی وجود دارد که اهمیت فضای مجازی را منکر شود به‌ویژه در این چند سال اخیر که به وضوح این امر برای همه مدیران و مسئولان نظامی و انتظامی بیش از پیش روشن‌تر شد.

وی بیان کرد: جامعه و کشور به همان صورت که در عرصه حقیقی نیاز به نیروی نظامی و دفاعی برای جلوگیری از حمله دشمن دارد در عرصه فضای مجازی نیز، نیاز به حضور تشکیلاتی و مردمی دارد تا در مواقع بحران، بسیج مردمی وارد عرصه شده و جلوی سم‌پاشی جریان‌های معاند و ضد انقلاب را بگیرد.

فرمانده سپاه کربلا به برنامه‌ریزی جریان ضدانقلاب برای مدیریت افکار عمومی اشاره کرد و ادامه داد: اینکه جریان انقلاب برای مدیریت فضای مجازی چه اقداماتی باید انجام دهد نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

مسلمی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که بسیج صرف و تنها در حد تشکیل پرونده نیست بلکه هر کسی دغدغه‌مند انقلاب اسلامی است بسیجی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شناخت مسئله باید مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: اگر کسی سواد رسانه‌ای و تکنیک عملیات روانی و شناخت اخبار واقعی از غیرواقعی را نداشته باشد نمی‌تواند آنچه که جریان انقلاب نیاز دارد کمک کند زیرا دچار انحراف می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا بر تولید محتوای فاخر تاکید کرد و گفت: اگر نتوانیم دشمن را به‌درستی بشناسیم با یک خبر در زمین دشمن بازی می کنیم بنابراین نیاز به تولید محتوای فاخر و اثرگذار در حوزه فضای مجازی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز شناخت فضای مجازی تنها تکنیکال نیست بلکه در تهیه محتوا باید توجه ویژه صورت گیرد.

مسلمی بیان کرد: باید پیش از تولید محصولات فاخر به سمت سوژه‌یابی حرکت کرد تا سوژه‌های ناب احصاء شده و به عنوان یکی از محورها در حوزه تولید محصولات فاخر استفاده کرد.

وی گفت: پس از تولید محتوای فاخر نیاز به شبکه‌سازی گسترده در فضای مجازی است تا بتوان این محصولات تولید شده به صورت گسترده در دسترس عموم قرار گیرد و مردم از این محتوا نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسئله پیش‌روی نظام در طی ماه‌های آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است، گفت: سازمان فضای مجازی بسیج استان با برنامه‌ریزی دقیق به دنبال ایجاد شور و امیدآفرینی در دل آحاد مردم و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه امسال است.

به گزارش بلاغ، در پایان این نشست با حضور استاندار مازندران، فرمانده سپاه کربلا و سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، جمعی از فعالان فضای مجازی استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷