مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی در سواحل مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۴۷۶۶۶
قاسم عزیززاده گرجی از برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی با حضور اعضای کانون پرورش فکری مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی در سواحل مازندران
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی از برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی با حضور اعضای کانون پرورش فکری مازندران خبر داد.
وی گفت: این جشنواره ویژه اعضای نوجوان پسر 11 تا 17 سال مراکز فرهنگی و هنری کانون بوده و در مرحله مقدماتی از 11 تا 16 مرداد ماه سال‌جاری در سواحل دریا برگزار می‌شود و در مرحله استانی نیز در تاریخ اول تا سوم شهریور در ساحل سیترا  شهرستان نوشهر اجرا می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه این جشنواره با عنوان مجسمه‌های شنی و با موضوع کتاب در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تقویت فرهنگ مطالعه و افزایش حس لذت کتابخوانی در بین اعضای نوجوان با بهره‌مندی از ظرفیت فعالیت جذاب و پرمخاطب مجسمه‌سازی از مهم‌ترین اهداف مورد نظر در این جشنواره بوده است.
گرجی با بیان دیگر اهداف این طرح اظهار کرد: افزایش حس مشارکت و همدلی بین اعضا در یک فعالیت گروهی، شناخت، کشف و تقویت مهارت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های اعضا در کنار یکدیگر، شناخت عناصر پیرامونی و محیطی و استفاده از آن به عنوان یک ابزار هنری و تشویق اعضا به انجام کارگروهی و شیوه‌های انجام آن با توجه به قابلیت‌های آنها از عمده اهداف این جشنواره است.
این مدیر فرهنگی در مورد نحوه برگزاری این جشنواره یادآور شد: مربیان کانون از بین کتاب‌های موجود مراکز، 10 عنوان کتاب انتخابی از سوی اعضا را که از حیث محتوا و تصویر دارای زیبایی و جذّابیت‌های لازم باشد در اختیار گروه‌های داوطلب قرار می‌دهد تا تصاویر آن کتاب‌ها در قالب مجسمه‌های شنی ساخته شود.
عزیززاده گرجی ادامه داد: بر این ‌اساس با توجه به ماهیت محتوایی و تصویری کتاب‌های گروه سنی نوجوان، اعضا می‌توانند در کار مجسمه‌سازی خود به بازآفرینی شخصیت‌ها و تصاویر واقعی یا تخیلی کتاب مورد نظر اقدام کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴