تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۴۷۶۴۱
با گذشت کمتر از یک هفته، بالاخره فرماندار شهرستان محمودآباد سکوت را شکست و با صراحت از کمبود بودجه‎ای و عدم اختصاص بودجه مناسب به این شهرستان گلایه کرد.
۰
plusresetminus
سکوت فرمانداران مازندران نسبت به کمبود بودجه شکست!
به گزارش خبرنگار بلاغ از ساری، جلسه شورای برنامه ریزی استانداری مازندران این هفته در مازندران حواشی جالبی داشت که با وجود گذشت یک هفته از این جلسه و با برگشت فرمانداران به شهرهای‌شان اعتراض به بودجه اختصاص داده شده به شهرهای استان مازندران شروع شد.
در این جلسه برخی مدیران اجرایی استان مازندران از بودجه اختصاص داده شده به دستگاه‌شان گلایه داشتند و به طور شفاف برخی نارسایی که ممکن است بودجه کمی که به آنها اختصاص داده شد به وجود بیاورند، فرمانداران شهرهای استان مازندران در این جلسه سکوت اختیار کردند و درباره کمی بودجه حرفی را مطرح نکردند.
استاندار مازندران در جلسه نیز از فرمانداران نیز درخواست کرده بود که اگر درباره بودجه مواردی را دارند، مطرح کنند که هیچ یک از فرمانداران مسئله‌ای را مطرح نکرد و تنها فرماندار جویبار به بخش کوچکی از نارسایی بودجه‌ای اشاره کرد.
با گذشت کمتر از یک هفته، بالاخره فرماندار شهرستان محمودآباد سکوت را شکست و با صراحت از کمبود بودجه‎ای و عدم اختصاص بودجه مناسب به این شهرستان گلایه کرد.
فرماندار محمودآباد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای شهرستان محمودآباد از محل اعتبار تملک و دارایی را 22 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 17 میلیارد ریال از این اعتبار باید برای تأمین آب شرب هزینه شود که با این اعتبار هم مشکل آب شرب این شهر رفع نمی‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴