مدیرکل انتقال خون مازندران اعلام کرد:

فعالیت مراکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۷۴۴۶۶
مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
۰
plusresetminus
فعالیت مراکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی
به گزارش بلاغ، عبدالله محمدی فیروزجایی درباره فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تمامی پایگاه‌های انتقال خون استان در روز تاسوعای حسینی از ساعت ٨:۳۰ تا ١٣ فعال و آماده پذیرش عزاداران حسینی برای اهدای خون است.

وی اظهار کرد: در روز عاشورای حسینی نیز ۶ پایگاه انتقال خون در شهرستان‌های ساری، بهشهر، بابل، آمل، تنکابن و چالوس از ساعت ٨:۳۰ تا ١٣ پذیرای داوطلبان اهدای خون است.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: همچنین تیم سیار انتقال خون صبح تاسوعا در روستای اسرم از ساعت ٨ تا ١٢ و شب تاسوعا در روستای رکنی کلا  قائم شهر از ساعت ١٨ تا ٢٢ و صبح عاشورا نیز در شهر سورک  از ساعت ٨ تا ١٢ مستقر می‌شود.

محمدی فیروزجایی به اجرای پویش نذر خون در استان اشاره کرد و گفت: پویش نذر خون با شعار اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان از ابتدای محرم  همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی از همراهی همیشگی مردم استان در امر اهدای خون قدردانی کرد و با توجه به نیاز روزانه بیماران و مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خون، از  مردم استان  به‌ویژه جوانان و بانوان  برای شرکت در پویش نذر خون دعوت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱