تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۴۷۲۵۷۱
عضو خبرگان رهبری گفت: انحراف از آزادی در غرب و اروپا، خود را در اهانت به اسلام و قرآن نشان داد که گویای سیاست راهبردی نظام لیبرال دموکراسی با ارزش‌های انسانی است.
۰
plusresetminus
اهانت به اسلام و قرآن، نشانه تلقی شیطانی از آزادی در غرب است
به گزارش بلاغ؛ صدور مجوز اهانت به اسلام و قرآن در برخی از کشورهای اروپایی، موجی از اعتراض جهان اسلام، حتی پیروان ادیان دیگر را در پی داشت.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در مصاحبه با خبرنگار ما، اهانت به ادیان و اسلام هراسی را از راهبردهای فرهنگ لیبرال دموکراسی دانست و اظهار داشت: احترام به ادیان و پیروی از اسلام، از خواسته ها و نیازهای فطری همه انسانهاست و اقدام برخی از کشورها در صدور مجوز برای جسارت به اسلام و قرآن نشانه بن بست نظام‌های لیبرال دموکراسی در تامین نیازهای اخلاقی و معنوی انسانهاست و گواه آشکار بر رشد و گسترش اسلام و جهانی شدن این آخرین دین الهی است.

آیت الله سید رحیم توکل فعالیت آزادانه اقلیت‌های دینی در ایران را از دستاوردهای جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: انسانی‌ترین و مفیدترین آزادی را در ایران اسلامی می‌توان سراغ آورد و در مقابل، وحشی ترین و ضدانسانی‌ترین بی بندوباری را نظام‌های لیبرال دموکراسی دارا هستند و تفاوت اساسی اسلام با نظام‌های پوچ‌گرای غرب و اروپا در فضیلت‌گرایی بدون دیدگاه تبعیض‌آمیز است.

استاد برجسته دروس خارج فقه و اصول، وضعیت کنونی غرب و اروپا در برخورد با ارزش‌های انسانی را معیار خوبی برای نسل جوان در شناخت هرچه بهتر فرهنگ و نگرش غربی توصیف کرد و گفت: بدلیل تشخیص صحیح از وضع موجود است که علی‌رغم تبلیغات گسترده نظام‌های لیبرال دموکراسی علیه مبانی اسلام، موج گرایش به اسلام با تعمق بر قرآن در غرب و اروپا بی سابقه شده و سیاست‌های کنونی غرب و اروپا علیه قرآن و اهلبیت پیامبر، موجب گسترش جهانی تشیع شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷