تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۵۹۵۷۳
۰
plusresetminus
چطور می‌شود با کمترین هزینه به کردان سفر کرد؟
به گزارش بلاغ، کردان روستایی زیبا و خوش آب‌وهوا در استان البرز است که در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از محبو‌ب‌ترین مقصد‌ها برای تفریح و استراحت آخر هفته خصوصا برای تهرانی‌ها و کرجی‌ها شده است. 

کردان به‌خاطر ویلاهای متنوعی که دارد این روزها خیلی سر زبان‌ها افتاده. از ویلاهای ساده و کوچک تا ویلاهای لوکس را می‌توانید در در این منطقه ییلاقی پیدا کنید. این ویلاها خصوصا برای دورهمی و برگزاری مهمانی‌های خانوادگی خیلی مناسب هستند. تا جایی که دیگر عبارت «دورهمی کردان» به یک واژه در زبان ما تبدیل شده است. اصلا دلیل دیگر محبوبیت کردان همین دورهمی‌هایش است.
شاید در نظر اول فکر کنید که سفر به کردان هزینه زیادی دارد. اما همیشه این‌طور نیست. ما شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید هزینه‌های سفرتان را کم کنید و در ضمن می‌توانید از پینورست که یک پلتفرم آنلاین اجاره اقامتگاه است برای اجاره ویلا در کردان با قیمت مناسب استفاده کنید. 
 

هزینه اجاره ویلا در کردان به چه صورت است؟

گفتیم که کردان به‌خاطر ویلا‌هایی که دارد معروف است و همه مدل ویلایی هم در این ییلاق خوش آب‌وهوا پیدا می‌شود. هزینه اجاره ویلا در کردان متفاوت است و نمی‌توان یک بازه قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. دلیلش هم این است که ویلاها خیلی با هم تفاوت دارند. بعضی ویلاها امکانات ویژه‌ای دارند. بعضی ویلاها استخرهای روباز یا سرپوشیده دارند،‌ بعضی ویلاها نقلی و دنج هستند و خیلی امکانات و ویژگی‌های دیگر.

البته همان ویلای لوکسی که امکانات ویژه‌ای دارد را هم می‌توان با دانستن یک سری نکات با قیمتی اجاره کرد که به‌صرفه باشد. 
 

گروهی برای رفتن به کردان برنامه‌ریزی کنید

به احتمال زیاد شما هم خوب می‌دانید که تقسیم کردن سهم سفر و هر چیزی یا به اصطلاح دنگی بودن همیشه باعث می‌شود که هزینه‌ها برای همه به‌صورت معقول و مناسبی در بیاید.
در مورد اجاره ویلا هم این موضوع صدق می‌کند. اگر به‌صورت گروهی برنامه‌ رفتن به کردان را بچینید می‌توانید سراغ همان ویلاهای لوکسی که گفتیم بروید و هزینه کلی را بین همه تقسیم کنید. 

 
اگر برایتان این سوال پیش آمده که منظور از گروهی یعنی چه تعداد نفراتی باید بگوییم که چه شما ۴ نفر باشید چه ۱۰ نفر و بیشتر می‌توانید یک ویلای عالی پیدا کنید؛ از ویلاهای یک خوابه و کوچک تا ویلاهای دوبلکس چند خوابه.
یکی از چیزهایی دیگری که باعث می‌شود خرج سفرتان کم‌تر شود این است که خودتان غذا درست کنید. همه ویلاها آشپزخانه با امکانات کامل دارند و شما می‌توانید به‌راحتی غذا درست کنید. یک غذای راحت هم که موردعلاقه اکثر ما ایرانی‌هاست کباب است. تازه به‌راه انداختن بساط کباب در حیاط ویلا هم لذت زیادی دارد. تو حیاط همه ویلا هم که باربیکیو وجود دارد. 
خوب است این را هم بدانید که هر ویلا یک سری قوانین خاص دارد. برای همین قبل از رزرو مطمئن شوید که برای مثال اجازه برگزاری دورهمی و مهمانی خانوادگی در آن ویلا را دارید یا نه.
 

در فصل خلوت به کردان سفر کنید

اگر دقیق نمی‌دانید که فصل خلوت ( لو سیزن) به چه معناست ما به شما می‌گوییم. مناطق ییلاقی مثل کردان در فصل‌های گرم سال یعنی تابستان و بهار طرفداران بیشتری دارند و همه سعی می‌کنند که در این فصل‌ها به کردان بروند. این یعنی فصل شلوغ (های سیزن). برعکس در فصل‌های سرد یعنی پاییز و زمستان افراد کمتری به کردان می‌روند که می‌شود فصل خلوت (لو سیزن).
حالا چرا می‌گوییم در فصل خلوت سفر کنید؟ چون در فصل خلوت میزبان‌ها روی قیمت ویلاها تخفیف می‌گذارند و می‌توانید با قیمت کمتری ویلای مورد نظرتان را اجاره کنید. البته فکر نکنید سفر به کردان در پاییز و زمستان سخت است. همه ویلاها امکانات گرمایشی دارند و حتی بعضی از آنها آلاچیق سرپوشیده و وسایل گرمایشی فضای باز هم دارند.
اگر هم دلتان استخر و آبتنی می‌خواهد باز هم مشکلی نیست. چرا که می‌توانید سراغ ویلاهایی که استخر آبگرم و سرپوشیده دارند بروید. 
راستی قیمت روزهای هفته هم نسبت به روزهای آخر هفته و تعطیلات حتی در فصل خلوت هم کمتر است. پس یکی دیگر از راه‌هایی که کمک می‌کند تا خرج سفرتان کم شود این است که در روزهای هفته برنامه بچینید. 
 

روشی آسان و مطمئن برای اجاره ویلا با قیمت مناسب در کردان

 
احتمالا در مورد اجاره کوتاه مدت ویلا اسم‌های زیادی به گوشتان خورده است. و مطمئنا این سوال برایتان پیش آمده که به کدام اعتماد کنید.
وب سایت اینترنتی پینورست می‌توانید در این زمینه به شما کمک کند. در این سایت انواع مختلف ویلاهای کردان برای شما گلچین شده است. می‌توانید خیلی راحت ویلاها را با هم مقایسه کنید، عکس‌های هر ویلا را ببینید، اطلاعات و امکانات را کامل بخوانید و در نهایت ویلای مناسب خود را رزرو کنید. 
در پینورست امکان نظردهی در مورد اقامتگاه وجود دارد. این به شما کمک می‌کند تا از نظرات بقیه استفاده کنید و با اطمینان خاطر رزرو خود را انجام دهید. همچنین بعد از پایان سفرتان می‌توانید نظر خود را درباره اقامتگاهتان برای ما بنویسید.
یکی از خوبی‌ها و مزیت‌های اصلی پینورست این است که همیشه و به‌صورت ۲۴ ساعته حامی شماست. یعنی می‌توانید هر زمان و هر لحظه‌ای که نیاز داشتید از تیم پشتیبانی پینورست کمک بگیرید. 
 
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴