گزارش بلاغ از بازار زمین و املاک در مازندران/

قیمت زمین در مناطق مختلف تنکابن/ارزان ترین و گران ترین

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۵۲۶۰
رئیس اتحادیه مشاورین املاک تنکابن نرخ زمین در مناطق چندگانه تنکابن را بیان کرد.
۰
plusresetminus
قیمت زمین در مناطق مختلف تنکابن/ارزان ترین و گران ترین
یزدان نسیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اصناف بلاغ، اظهار داشت: به علت موقعیت جغرافیایی تنکابن و افزایش ساخت و ساز در این شهرستان، با کمبود عرضه زمین به متقاضیان هستیم.
وی افزود: این نکته، طبیعی است که افزایش تقاضای متقاضیان در برابر کاهش عرضه زمین برای پاسخگویی به انبوه متقاضیان، موجب گرانی زمین در تنکابن شده است.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک تنکابن در خصوص نرخ زمین در مناطق چندگانه تنکابن اذعان داشت: قیمت هر متر زمین در مناطق روستایی از 60هزار تا 120هزار تومان قیمت گذاری شده و این در حالی است که بهای هر متر زمین در منطقه خرم آباد و حومه‌ی آن از متری 150هزار تومان آغاز و تا 300هزار تومان خرید و فروش می شود.
نسیمی ادامه داد: قیمت زمین های تجاری در محدوده خرم آباد از متری 600هزار تومان آغاز و تا مرز یک میلیون تومان خرید و فروش می شود.
وی خاطرنشان کرد: قیمت زمین در اطراف تنکابن به ازای هر متر از 250هزار الی یک میلیون و 500هزار تومان در معاملات بسته به موقعیت مکانی و جغرافیایی آن، نرخ‌گذاری می شود و این در حالی است که قیمت زمین در قطعات بزرگ مزارع برنج در اطراف نشتارود بین 50 تا 60هزار تومان نرخ گذاری می شود.
رئیس اتحادیه مشاورین املاک تنکابن در خاتمه در خصوص ارزان ترین و گران ترین مناطق خرید و فروش زمین در معاملات تنکابن ابراز داشت: منطقه کریم آباد با توجه به موقعیت ویژه و استقبال فراوان متقاضیان با نرخ 2میلیون تا 5میلیون تومان، گران ترین و زمین های مناطق کمربندی تنکابن با نرخ 300 تا 400هزار تومان ارزان‌ترین نرخ زمین را در تنکابن به خود اختصاص  داده اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴