فرماندار جویبار در گفت‎وگو با بلاغ مطرح کرد

تعریض و تکمیل محورهای مرگ

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۳۷۸۸
رضا گنجی از توافق با وزارت راه و نمایندگان مجلس برای تعریض و تکمیل محورهای این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
تعریض و تکمیل محورهای مرگ
رضا گنجی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار بلاغ از جویبار اظهار داشت: در دیدار با مهندس کشاورزیان، «معاون وزير راه و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای» امسال برای اولین بار تعریض محور جویبار به سیمرغ که از محورهای پرتردد و نقاط حادثه خیز است، در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت و به زودی عملیات تعریض این محور آغاز خواهد شد.
وی همچنین به تکمیل محور جویبار به قائم‎شهر در سال جاری خبر داد و افزود: با پیگیری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، سه میلیارد تومان اعتبار برای این محور در نظر گرفته شده که به زودی عملیات تکمیل این محور از جویبار به سمت قائم‎شهر آغاز خواهد شد.
فرماندار شهرستان جویبار یکی از مهم‎ترین معظلات این شهرستان را کمبود آب شرب اعلام کرد و گفت: در فصل گرم سال به ویژه در مناطق روستایی مردم با کمبود آب شرب مواجه می شوند که با تکمیل طرح های نیمه تمام موجود، این مسأله به صورت ریشه ای حل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این طرح ها به اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال نیاز است، تأکید کرد: این دولت برای حل مشکلات روستاها عزم خود را جزم کرده و در یک ماه اخیر، در 2 مرحله دکتر ربیع فلاح، استاندار مازندران به همراه نمایندگان حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه در شهرستان حضور پیدا کرده و نشست تخصصی بررسی مشکلات شهرستان در محل فرمانداری برگزار و تدابیر ویژه در نظر گرفته شده است.
گنجی در ادامه به دیدار اخیر خود با مدیرعامل آب و فاضلاب کشور اشاره کرد و گفت: در این دیدار در خصوص تکمیل طرح شبکه گذاری مجتمع آبرسانی گلیِرد و درکاسر، تکمیل پروژه نیمه تمام آب و فاضلاب شهری جویبار و همچنین اصلاح طرح آب و فاضلاب روستایی شورکا و دیگر طرح های نیمه تمام بحث شد که خوشبختانه وی برای اختصاص یک اعتبار ویژه موافقت کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه با حمایت جدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین با ایجاد یک شور و نشاط اجتماعی برای حل مشکلات مردم و کم کردن دغدغه های معیشتی کشاورزان عزیز، کارهای خوبی در حال انجام است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴