بخشداران مرکزی و گهرباران تغییر می‌کنند؛

پایان انتظار 2 ساله با معرفی معاون فرماندار میاندورود

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۳۲۰۴۶
امروز بعد از گذشت دو سال خبر رسیده که محمدحنیف سورکی‌آزاد بخشدار فعلی گهرباران به‌عنوان معاون فرماندار میاندورود فردا چهارشنبه معارفه می‌شود.
۰
plusresetminus
پایان انتظار 2 ساله با معرفی معاون فرماندار میاندورود
به گزارش بلاغ، دو سال قبل در چنین روزی ارسطو قادری فرمانداری میاندورود را ترک و محمدرضا غلامیان که معاون وی بود به‌عنوان سرپرست فرمانداری انتخاب و بعد از مدت کوتاهی علی غلامیان فرماندار میاندورود شد و غلامیان هم دیگر در میاندورود حاضر نشد تا از آن زمان تا به امروز جایگاه معاون فرماندار میاندورود خالی بماند.

امروز اما بعد از گذشت دو سال خبر رسیده که محمدحنیف سورکی‌آزاد بخشدار فعلی گهرباران به‌عنوان معاون فرماندار میاندورود فردا چهارشنبه معارفه خواهد شد.

البته خبر رسیده که بخشدار مرکزی نیز تغییر کرده و حمیدرضا نوکنده مسئول اجتماعی و انتخابات فرمانداری جای حجر عسگری را خواهد گرفت و عسگری به شهر خودش گلوگاه می‌رود و معاون فرماندار آنجا خواهد شد.

برای جانشینی سورکی‌آزاد در گهرباران نیز فردی به نام خلیلی که مسئول فنی فرمانداری نکا را برعهده دارد و از اهالی روستای حلمسر و ماکران میاندورود است درنظر گرفته شده است.



محمدحنیف سورکی‌آزاد و حجر عسگری با روی کار آمدن دولت روحانی به‌عنوان بخشداران میاندورود انتخاب شدند که سورکی‌آزاد از مهر 94 در این سمت حضور داشت.

مراسم تودیع و معارفه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و ملاحظات بهداشتی، فردا صبح بدون حضور مدیران شهرستان و تنها با حضور اعضای شورای تامین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴