تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۳۳۳
رئیس اداره بهداشت آمل با اشاره به بستری بیش از 340 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آمل، گفت: وضعیت شهرستان همچنان قرمز است.
۰
plusresetminus
اوج‌گیری کرونا در آمل‌ با بستری 340 بیمار/تخت‌های 5 بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافت
فرامرز اکبری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به بستری بیش از 340 بیمار کرونایی در بیمارستان های آمل، گفت: وضعیت شهرستان همچنان قرمز است و تمام بیمارستان های شهرستان به پذیرش و بستری بیماران کرونایی اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 2 هزار نفر در بیمارستان های آمل بستری شدند، عنوان کرد: متاسفانه عادی شدن ویروس کرونا در جامعه و عدم رعایت پرتکل های بهداشتی ، با وجود کاهش نسبی، باعث شیوع مجدد این بیماری در شهرستان شد.

رئیس اداره بهداشت آمل با تاکید اینکه بیمارستان ها از تمام ظرفیت خود برای پذیرش بیماران کرونایی اقدام می کنند، خاطرنشان کرد: بعد از بیمارستان امام خمینی (ره) که از ابتدا به بیماران کرونایی اختصاص داشت، بیمارستان امام علی (ع)، بیمارستان شمال، بیمارستان امام رضا (ع)و بیمارستان 17 شهریور نیز از برای پذیرش بیماران کرونایی مهیا شده است.

وی به ضرورت توجه مردم به پرتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: کم توجهی به رعایت موارد بهداشتی، فاصله اجتماعی و برگزاری مراسمات باعث شد بعد از مدتی کاهش این بیماری، شاهد روند افزایشی هستیم.

اکبری رعایت به در خانه ماندن توصیه کرد و یاداور شد: از تجمع چه بصورت خانوادگی و چه بصورت کاری خودداری کنید و حتما فاصله اجتماعی را با اطرافیان رعایت کنید.

وی گفت: کادر درمان و پزشکان در این چند ماه تمام تلاش خود را برای درمان بیماران انجام داده اند که در این بین رئیس بیمارستان امام و یکی از پزشکان عمومی این بیمارستان به کرونا مبتلا شده اند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴