تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۹۱۵
همایش مل تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید ۱۹ توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی‌،  همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاهها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید ۱۹ ، توسط انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و با مشارکت معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه آموزش الکترونیکی وزارت عتف، و به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.
 
براساس این گزارش ، این همایش با هدف انتقال تجربیات مدیران، اساتید، دانشجویان، کارشناسان و صاحبنطران در دوران بحران کرونا و پیاده سازی آموزش های الکترونیکی بر محورهای تهیه محتوای الکترونیکی، تدریس همزمان و ناهمزمان در محیط یادگیری الکترونیکی، ارائه دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، امتحانات و ارزشیابی های مستمر در محیط یادگیری الکترونیکی، اثربخشی تدریس و یادگیری، طراحی فعالیت‌ها و تکالیف یادگیری در محیط الکترونیکی، پشتیبانی آموزشی مستمر از دانشجویان و اساتید در محیط الکترونیکی، سیاست‌های آینده، بررسی و مقایسه ابزارها و زیرساختها و نقش شرکتها و شتابنده های مرتبط برگزار می‌شود.

گفتنی است ، دبیرخانه همایش از همه مدیران، اساتید، دانشجویان، صاحبنظران، شرکت ها و کسب و‌ کارهای فعال در حوزه صنعت یادگیری الکترونیکی برای ارسال تجربیات و‌ حضور فعال در همایش دعوت بعمل آورده است.

لازم به ذکر است، چکیده گسترده ( Extended Abstract) مقالات پذیرفته شده توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود همچنین این همایش بصورت وبینار و رایگان خواهد بود.علاقمندان می توانند از طریق راه های ارتباطی  پست الکترونیک همایش: elearningcovid۱۹.info@kntu.ac.ir و آدرس وب سایت همایش: http://elearningcovid۱۹.kntu.ac.ir با دبیر خانه همایش ارتباط بگیرند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲