نایب رئیس هیات‌مدیره باشگاه شهرخودرو گفت: اگر تصمیمی به بازی نکردن دو تیم فولاد و استقلال است و فدراسیون می‌خواهد از حرفش برگردد به ما بگویند تا همین حالا تیم را به مشهد برگردانیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمقصود خدایی در مورد شایعه لغو دو بازی بازی استقلال-پارس‌جنوبی و فولاد-نساجی، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم روزی که باشگاه شهرخودرو با ادامه لیگ در این شرایط بدون امکانات مخالفت کرد و تاکید کرد سلامت بازیکنان به خطر می‌افتد، دوستان توجهی نکردند و به کار خودشان ادامه دادند. حتی برخی با فرافکنی و طرح موضوعاتی چون مشکل مالی و فنی در فضای مجازی به باشگاه ما انگ زدند و رو به تخریب حتی مالک باشگاه آوردند.
خدایی تصریح کرد:‌ با این حال طبق برنامه هیات‌مدیره، نه تنها در تاریخ مقرر که پیش از شروع لیگ بود 80درصد پول بازیکنان پرداخت شد که در بازی با ذوب‌آهن هم عیار فنی تیم برای همه مشخص شد که شهرخودرو اگر می‌گوید لیگ را تعطیل کنید واقعا سلامت بازیکن برایش مطرح است نه چیزی دیگری اما الان که بازیکنان لیگ کرونایی شده‌اند، دیگر هیچ صدایی از دوستان به گوش نمی‌رسد. ای کاش شهامت عذرخواهی را داشته باشند.
وی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه شهرخودرو، ضمن ابراز ناراحتی از شرایط لیگ در هفته جاری گفت: قطعا بدون صدور مجوز رسمی سازمان لیگ، هیچ تیمی حق شرکت نکردن در بازی را ندارد و ما هم به پشتوانه اطمینانی که آقای بهاروند در اجرای مر قانون به ما دادند امروز به میدان می رویم و طبیعتا هر تیمی امروز بازی نکند باید منتظر رای سه بر صفر بازنده باشد. اینکه یک تیم از سفر امتناع کند و تیم دیگری به شهر مقصد برود و باز تصمیم به بازگشت بگیرد از نظر ما چیزی شبیه به مهندسی است.
نایب رئیس هیات مدیره باشگاه شهرخودرو افزود: با اینکه با اتکا به پشتوانه حرف آقای بهاروند و مهدی مبنی بر اجرای قانون در سیرجان هستیم، اگر تصمیمی به بازی نکردن دو تیم فولاد و استقلال است و فدراسیون می‌خواهد از حرفش برگردد همین الان به ما بگویند تا علیرغم صرف هزینه زیادی که برای سفر تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان شده، همین حالا تیم را به مشهد برگردانیم و با یکسان شدن شرایط، همزمان با رقبا ما هم به میدان برویم. پای حق فوتبال خراسان ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم که با اعتبار نماینده استانی با این قدمت بازی شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲