تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۲۸۲۸۲
رئیس پلیس راه مازندران از تردد پرحجم و روان در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه خبر داد.
۰
plusresetminus
تردد پرحجم و روان در محورهای مازندران/یک‌طرفه شدن محور کندوان در 3 روز متوالی
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی طی گفت و گویی با اشاره به تردد پرحجم و روان در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه گفت: محور کندوان ساعت۱۲ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۹، ۳۰و۳۱ خردادماه تا ۲ بامداد روز بعد از کرج به شمال بسته و از ساعت۱۵ همان روز‌ها تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به جنوب یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین به جز حاملان مواد غذایی و سوختی فاسد شدنی تا ۲ بامداد روز یکشنبه در جاده هراز ممنوع است، گفت: تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۲ جمعه و شنبه ۳۰و۳۱ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به شمال ممنوع و این جاده ساعت۱۴ همان روز‌ها تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یک طرفه می‌شود.

قدمی گفت: تردد تریلی در محور سوادکوه ساعت ۸تا۲۴ جمعه از شمال به جنوب و بالعکس ممنوع است.

این مسئول با اشاره به ممنوع بودن تردد كلیه تریلر ها از محور هراز، عنوان کرد: تردد کلیه كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ۲ بامداد روزیکشنبه اول تیرماه ممنوع است.

وی اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد روز های جمعه و شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲ بامداد همین روزها تردد از آب اسک به سمت تهران یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت تردد در محور سوادکوه، عنوان داشت: تردد تریلی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۰ خردادماه از شمال به جنوب و بالعکس در این محور ممنوع است.

قدمی تاکید کرد: برابر وضعیت میدانی ترافیک احتمال تغییر یا لغو و یا ایجاد محدودیت های جدید متصور است و حاملان مواد سوختی و غذایی و فاسد شدنی از محدودیت مستثنی هستند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴