تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۲۸۱۲۹
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش نگرانی ها از کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: فرهنگ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید همه گیر شود.
۰
plusresetminus
افزایش نگرانی‌ها از کاهش رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی/افراد سالم ماسک بزنند
حامد روحانی‌زاده در گفت و گو با بلاغ با بیان اینکه فردی که از ماسک استفاده می‌کند یک چهارم ابتلا به بیماری را کاهش می‌دهد، افزود : بر خلاف روز‌های اول که فقط به افراد مشکوک گفته می‌شد از ماسک استفاده کنند، اکنون افراد سالم هم باید از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی همچنان مورد تاکید است، گفت: گرمای هوا ربطی به کاهش بیماری و ضعیف شدن ویروس کرونا ندارد و افراد فکر نکنند کرونا در فصل گرما تمام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که برگزاری مراسم‌های شلوغ کانونی موجب انتشار بیماری می گردد و فاصله گذاری اجتماعی باید همواره مورد توجه قرار گیرد، افزود: فرهنگ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید همه گیر شود و با رعایت بهداشت می‌توان با این ویروس مقابله کرد.

وی تاکید کرد: شدت کشندگی بیماری نسبت به قبل کم نشده است و به علت رعایت کردن مردم فقط تعداد مبتلایان نسبت به روز‌های اول بیماری کمتر شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: از تعطیلات عید فطر تاکنون، شاهد افزایش ورود مسافران و کاهش فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم که این موضوع نگران کننده است و به افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان می‌انجامد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴