تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۲۶۷۵۵
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جویبار عنوان کرد: یک هزار و 500 نفر در دهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در شهرستان جویبار شرکت کردند که با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مراکز آموزشی نسبت به سال گذشته تاکنون با کاهش روبرو بوده است.
۰
plusresetminus
شرکت 1500 جویباری در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی/ بدهی 90 میلیونی شهرداری جویبار به کتابخانه‌های عمومی
به گزارش بلاغ،رضا اکبری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جویبار گفت: شهرستان جویبار با جمعیت حدود 80 هزار نفر دارای سه کتابخانه‌های عمومی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.
 
وی افزود: کتابخانه عمومی لاریم نیز هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
 
رئیس کتابخانه‌های عمومی جویبار با اشاره به اقدامات انجام‌شده در ایام کرونا اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی جویبار از چهارم اسفند با دستور ستاد مقابله با کرونا، خدمات حضوری خود را تعطیل کرد ولی فعالیت خود را در فضای مجازی در ایام کرونا مسابقه نقاشی، پویش‌های مجازی، معرفی کتاب، مسابقه خاطره گویی، باشگاه مجازی کتاب‌خوانان در فضای مجازی توسط این اداره انجام شد.
 
اکبری بیان کرد: یک هزار و 500 نفر در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در شهرستان جویبار شرکت کردند که با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مراکز آموزشی نسبت به سال گذشته تاکنون با کاهش روبرو بوده است.  
 
معاون توسعه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در این جلسه گفت: اختتامیه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی جویبار سال گذشته جز برترین مراسم‌ها در استان بود که به‌عنوان الگویی برای سایر شهرستان‌ها و استان‌ها انتخاب شد.
 
مرضیه فلاح بابیان اینکه نگاه ویژه‌ای به شهرستان جویبار داریم اظهار کرد: متأسفانه امروز کتابخانه‌های عمومی جویبار از شهرداری 90 میلیون طلبکار هستند و این موضوع باعث شده دچار مشکلات زیادی در تأمین اقلام موردنیاز شویم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴