BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> فرآیندهای گمرکی در قشم تسهیل می‌شود | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۲۵۰۲۷
مدیرکل گمرک قشم گفت: تسهیل فرآیندهای گمرکی همراه با آموزش قوانین به جامعه هدف از اولویت‌های این ارگان در جزیره قشم است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلیرضا قنبری‌باغستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گمرک را می‌توان سازمانی تعطیل ناپذیر دانست که هموراه در حال خدمات ‌رسانی به جامعه است.
وی افزود: بسیاری از مراجعه کنندگان تصور می‌کنند فرآیند انجام امورات آن‌ها در گمرک بسیار پیچیده است و تغییر این نگرش یکی از اولویت‌های گمرک قشم به شمار می‌رود.
مدیرکل گمرک شهرستان قشم تصریح کرد: یکی از موثرترین برنامه‌ها در این راستا برگزاری دوره آموزشی برای افرادی است که از گمرک خدمات دریافت می‌کنند.
قنبری ادامه داد: آشناسازی مردم با قوانین و مقررات می‌تواند برای تعدیل تصورات راهگشا باشد.
وی اضافه کرد: ارتقای آگاهی عمومی مراجعین بسیار حائز اهمیت است و بهره‌گیری از تریبون‌های نمازجمعه و فضای شهری از دیگر ابزارهای تحقق این مهم هستند.
مدیرکل گمرک شهرستان قشم از تسهیل فرآیندهای گمرکی بویژه در بنادر پل و لافت به عنوان اولویتی دیگر یاد کرد و گفت: افزایش سرعت اینترنت، ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی و نیز تامین کارآمد نیازهای ابتدایی نظیر آب و برق ضرورت دارد.
قنبری بیان کرد: تلاش در راستای کاهش مراحل گمرکی و هزینه تمام شده کالا برای واحد‌های تولید کننده را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: استقرار واحد صدور کاپوتاژ در اسکله لافت برای گره‌گشایی و سرعت بخشی به کار مردم نیازمند همراهی و همکاری تمامی سازمان‌های مربوطه است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴