تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۲۳۵۱
نمایشگاه سلامت و صنایع غذایی و بهداشتی بهشهر در هفته سلامت افتتاح شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ ،نمایشگاه سلامت و صنایع غذایی و بهداشتی به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر با حضور فرماندار بهشهر،اعضای شورا شهر و مسئولین شهرستان در سالن توحید این شهرستان برپا شد.
حسین اصغریان کارشناس مواد غذایی شبکه بهداشت بهشهر و مسئول نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خط امید بهشهر گفت:این نمایشگاه دارای 15 غرفه می باشد و واحدهایی تولیدی شهرستان که سلامت محور هستند در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.
اصغریان ادامه داد: صنایعی همچون آرد،غلات،کنسرو ، لبنیات و ... از ساعت 8 صبح  تا 20 شب محصولات خود را برای عموم به نمایش می گذارند و مسئولین فنی این صنایع با حضور در این نمایشگاه به پرسش مراجعه کنندگان در خصوص محصولات خود پاسخ خواهند داد.
کارشناس مواد غذایی شبکه بهداشت بهشهردر خصوص اهمیت سلامت مواد غذایی به آیه 24 سوره عبس اشاره کرد و افزود : همانطور که خداوند متعال در این آیه می فرمایند فَلْيَنْظُرِ الْإِنْسانُ إِلى‏ طَعامِهِ   نگاه به خوراکى ها و توجّه به روند تولید و مصرف آن، امرى ضرورى است چراکه هرچه توجه و دقت بیشتری به سلامت مواد غذایی مصرفی داشته باشیم به دنبال آن هزینه های درمانی کاهش پیدا خواهد کرد و انسان از سلامت جسمی بیشتری برخوردار خواهد شد.
حسین اصغریان تاکید کرد : با توجه به اینکه مسئولین فنی روزانه در  کارگاه ها و واحدهای تولید مواد غذایی  شهرستان مستقر می باشد و کیفیت مواد تولیدی را مورد آزمایش قرار می دهند کارشناسان ما هم  به طور مستمر از این واحد ها بازرسی و نمونه برداری  می کنند و تولیدات آنها را بررسی می کنند تا مواد غذایی سالم به دست مشتریان برسد.
وی در پایان با اشاره به پلمپ 2 کارگاه غیر مجاز در ابتدای سال 93 افزود : مردم بهشهر اطمینان داشته باشند که مواد غذایی تولید شده در شهرستان بهشهر از سلامت بالایی برخوردار هستند و شهروندان عزیز می توانند از این مواد غذایی استفاده کنند.
به گزارش خط امید این نمایشگاه تا روز 5 شنبه دایر و بازدید برای عموم آزاد است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴