تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۲۲۷۶
هنوز از سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه حقوق زنان در جامعه مدنی تضعیف شده مدتی نمی گذرد که وزیر کشور سومین فرماندار زن دولت تدبیر و امید را از شمال کشور برگزید.
۰
plusresetminus
سومین فرماندار کابینه روحانی از شمال انتخاب شد/ سابقه و تصویر
سومین فرماندار زن دولت یازدهم
بلاغ - هنوز مدت زیادی از صحبت های رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز زن مبنی بر اینکه حقوق زنان در جامعه ایران تضعیف شده است نگذشته که وزیر کشور حکم انتصاب سومین فرماندار زن دولت اعتدال را این بار از خطه شمال به تایید رسانید. بر اساس این حکم مرجان ناز قلیچی به عنوان فرماندار شهرستان ترکمن استان گلستان منصوب شد.
مراسم معارفه فرماندار 39 ساله شهرستان ترکمن عصر روز یکشنبه با حضور استاندار گلستان معاونان و برخی مقامات استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بندر ترکمن برگزار شد.
سومین فرماندار زن دولت تدبیر و امید در مراسم معارفه خود گفت: اینجانب وظیفه می دانم که با تعامل با مردم، گروههای سیاسی و روحانیون اهداف دولت تدبیر و امید را پیش ببرم.
وی در سال 1381 به عنوان کارشناس امور بانوان فرمانداری این شهرستان وارد وزارت کشور شد و از سال 83 تا 85  با مدرک لیسانس علوم تربیتی و حقوق قضایی بخشدار مرکزی شهرستان بوده است .
حکم سرپرستی مرجان ناز قلیچی به عنوان فرماندار با واکنش های روبرو بود از جمله مخالفت امام جمعه بندر ترکمن که خواستار عدم بکار گیری یک زن بعنوان فرماندار در این شهرستان بود.
گفتنی است پیش از این «حمیرا ریگی» هم به عنوان فرماندار شهرستان قصرقند در جنوب استان سیستان و «معصومه پرندوار» به عنوان فرماندار شهرستان مرزی هامون در شمال استان سیستان و بلوچستان منصوب شده اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
فاطر
خوبه .. بقول استادم خانمهای تحصیل کرده اونجا (یعنی بعد از مینودشت به اون طرف )بیشتر به فکر خدمت هستند. با آرزوی موفقیت..
feedback
Iran, Islamic Republic of
g
با آرزوی موفقیت برای خانم فرماندار....انشا..درآینده شاهد حضور فرماندارزن در مازندران نیز باشیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
آزاده
فرماندار شدن این خانم باعث شد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به فکر فرماندار شدن بی افته!!! هلاک این اعتماد به نفسم!!!!!!!
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴