معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور:

تنوع مطبوعات متناسب با رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان باشد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۲۲۶۹
معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور گفت:تنوع مطبوعات و توسعه آن باید متناسب با رشدو بالندگی کودکان ونوجوانان باشد.
۰
plusresetminus
تنوع مطبوعات متناسب با رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان باشد
به گزارش خبرنگار بلاغ، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور صبح امروز در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره ملی و نخستین نمایشگاه تخصصی کودکان و نوجوانان که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان ساری برگزار شد با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ از سنین پائین تر اهمیت فراوان داردگفت تنوع مطبوعات و توسعه آن باید متناسب با رشدو بالندگی کودکان ونوجوانان باشد.
باقری با اشاره به اینکه استان مازندران این شایستگی را دارد که این جشنواره پس از  10 دوره برگزاری در پایتخت یازدهمین دوره آن در این استان برگزار شود گفت :خوشبختانه این دوره بسیار موفق بوده است.
وی بابیان اینکه حدود 28 نشریه کشور در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند تصریح کرد: برگزاری این جشنواره ها بهانه ایی برای توسعه مطبوعات و نشریه های ویژه کودک و نوجوان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مازندران از میان 31 استان کشور شایستگی میزبانی یازدهمین دوره این جشنواره رابه خود اختصاص داده است گفت:باید در این زمینه در استان بیشتر تلاش شود.
یونسی  افزود : همه سازمان های مربوط به حوزه فرهنگ باید با استفاده از اندیشمندان و متخصصان درحوزه کودک و نوجوان فعالیت های خود را افزایش دهندو تصریح کرد : با رشد صحیح فرهنگ در سنین پائین تر می توان شاهد رشد فرهنگ در جامعه باشیم.
وی با بیان اینکه از 365 شعار انقلاب اسلامی کمتر از 10 درصد اقتصادی و بقیه فرهنگی بوده است افزود : انقلاب اسلامی که در جهان بی نظیر است بیشترتوجه آن به مسائل فرهنگی بوده و کشور ما نیز تاریخ و فرهنگ کهن دارد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز با اشاره به اینکه 15 هزار و 130 اثر در 12 بخش به این جشنواره ارسال شد گفت: 890 اثر از 50 نفر برگزیده شد که درمراسم اختتامیه این جشنواره قدر دانی می شود.
عزیز زاده گرجی با بیان اینکه استقبال در این دوره 3 برابر افزایش یافته است افزود :  نخستین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان نیز در کنار این جشنواره در 20 غرفه از 28 نشریه کشور برپا شد و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 8:30 تا 12 و بعد ازظهر ها 14تا 18 می تواننداز این نمایشگاه دیدن کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در حاشیه این جشنواره با اشاره به اینکه 300 مرکز آ موزش قرآنی و مهد قرآن در استان فعالیت می کنند گفت:باید بیشتر به این حوزه توجه شود
حجت الاسلام شکریان افزود:دستگاه های اجرایی باید نشریات کودکان را در میان کارکنان خود ترویج دهند تا به تدریج این نشریات در سبد خانواده ها جای بگیرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴