اختصاصی / در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

کربلا آغوش خود را برای مادر عبدالله گشود

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۲۲۰۴
در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به مادر فداکار عبدالله حسین زاده که از خون پسرش گذشت و قاتل را بخشید از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران حواله زیارت به کربلای معلی داده شد.
۰
plusresetminus
کربلا آغوش خود را برای مادر عبدالله گشود

به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان نور،صبح  امروز مراسم بزرگ جشن کوثر شهرستان نور که باحضورسعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران،فرماندار نور،امام جمعه ،فرمانده سپاه،شهردار و مسئولین شهرستان نور برگزار گردید از مادر فداکار عبدالله حسین زاده که  از خون پسرش گذشت و قاتل را بخشید،تجلیل شد.
برپایه این خبر،مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم گفت:شهرستان نور همیشه در عرصۀ علم، فرزانگی، ایثار و مقاومت و اهدای 600 شهید ،نمونه بوده است.
سعادتمند با اشاره به فداکاری و ایثار یک خانوادۀ نوری و با گذشت از حق قانونی خود،به یک انسانی دیگر حیاتی دوباره بخشیدند،تصریح کرد:کاری که خانوادۀ حسین زاده انجام دادند استان مازندران به خودش بالید.
وی افزود:به پاس این گذشت و احسان بزرگ دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان نیز با اهداء لوح تقدیر از آقای حسین زاده که از پیشکسوتان فوتبال مازندران است تقدیر و تشکر کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اضافه کرد:بر حسب وظیفه و در این روز خجسته علاوه بر اهدای لوح  آقای وزیر، حوالۀ زیارت کربلای معلی را به این خانوادۀ محترم تقدیم می شود.
 

 
لازم به ذکر است، خانوادۀ مرحوم حسین زاده در صبگاه ۲۶ فروردین۹۳ در هنگام اجرای حکم قصاص فرزندشان بالای چوبۀ دار با اعلام رضایت و به جهت جلب رضایت خداوند از اجرای حکم اعدام قاتل فرزند خود صرف نظر نمودند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عرفان
به سیاهی چادرت مادر قسم اجر کار تو کمتر از مادر شهید نیست ..حالا تمام روزها و شبهایی که در فراق فرزندت عبدالله اشک ریختی با دراغوش کشیدن حرم شش گوشه ارباب بی کفن عقده دل خالی کن. آقای حسین زاده تو مرد به تمام معنا هستی مرحبا به تو دلاور
feedback
Iran, Islamic Republic of
k
این میگن تیتر خوب
feedback
Iran, Islamic Republic of
پرویز
لذتی که در عفو هست در انتقام نیست ولی قاتل چگونه میخواهد خون بناحق ریخته آن جوان بیگناه را جران کند؟ قاتل فقط یک جوان و یک انسان را به قتل نرسانده بلکه یک نسل را کشته است و جواب آن در آخرت در پیشگاه خداوند سبحان خیلی دشوار خواهد بود مگر اینکه مابقی عمر خود را در راه خدا خالصانه صرف خدمت به هم نوعانه خود کرده و توبه نسوه کند ! این گذشت والدین مقتول در پیشگاه خداوند یکتا بسیار ارزشمند است ولی امید است که موجب سوء برداشت برخی از جوانان نادان و بزهکار نشود که خوب میزنیم میکشیم آخرسر هم رضایت میگیریم به همین راحتی!!! مراغب جوانانمان باشیم که این روزها بسیا بیپروا شده اند مواظب لقمه های حرام باشیم که شدیدا بازخورد دارد. یاعلی (ع)
feedback
Romania
saravi
هیچ مادری از ته قلبش قاتل فرزندش نمی بخشد ،درست که از اعدام اون جلو گیری کرد ولی به نظر من تا آخر عمر آه این مادر دامنگیر این فرد می ماند همانطور که آه مادر من ومن پشت سر اون کسی که با داداشم تصادف کرد وسبب فوت اون شد میمونه .هیچ وقت صورت رنگ پریده برادرم جواد فراموش نمی کنم وهیچ وقت یادم نمیره که اولین مرده ای که در زندگیم دیدم صورت نا زنین داداشم جوادبود .همان برادری که در زمان کودکی دستا مون توی دستای همدیگه بود وبیرون می رفتیم وبازی می کردیم با اینکه یک سال از من کوچکتر بود ولی همیشه فکر می کردم که من از اون کوچکترم .از زمانی که برادرم دیدم دیگه از صورت هیچ مرده ای نمی ترسم .....................................................................!
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴