گزارش بلاغ از شرایط متفاوت هفته بیست و پنجم لیگ2 کشور/

جدال مرگ و زندگی آملی ها در روز بی تأثیر نمایندگان ساری و جویبار

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۲۱۹۳
هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور همان اندازه که برای دو تیم صنعت ساری و شهرداری جویبار جنبه تشریفاتی دارد برای تیم پیام صنعت آمل بسیار حیاتی است و حکم مرگ و زندگی خواهد داشت.
۰
plusresetminus
جدال مرگ و زندگی آملی ها در روز بی تأثیر نمایندگان ساری و جویبار
به گزارش خبرنگار ورزشي بلاغ، از هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، عصر روز سه شنبه تیم صنعت ساری باید در ورزشگاه شهدای این شهر به مصاف کارگر بنه گز بوشهر برود. دیداری که برای هر دو تیم جنبه تشریفاتی دارد و حتی شایعاتی مبنی بر احتمال عدم سفر تیم بوشهری به مازندران شنیده می شود.
صنعتی ها با انواع و اقسام حواشی مالی و مدیریتی که پیرامون خود می دیدند نتوانستند انتظارات اندک هواداران خود را برآورده کنند و هم اکنون با 30 امتیاز در رده هفتم جدول جای دارند.
در دیگر دیدار گروه اول این رقابت ها تیم شهرداری جویبار باید در تبریز به مصاف مس سونگون وزرقان برود. این دیدار نیز برای دو تیم حساسیت چندانی ندارد و شهرداری چی های 32 امتیازی تنها می توانند با پیروزی در این دیدار خود را به تبریزی های 35 امتیازی برسانند.
و اما در گروه دوم این رقابت ها شرایط برای نماینده فوتبال مازندران بسیار فرق می کند.
تیم پیام صنعت آمل که اولین سال حضور خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تجربه می کند نتوانست به مانند فصل گذشته عملکردی رویائی از خود بر جای بگذارد و مشکلات مالی و مدیریتی این باشگاه که کمتر رسانه ای شده بود به مرور زمان روی بازیکنان این تیم تأثیر گذاشت تا پیام صنعت در هفته های پایانی مجبور شود برای بقأ در لیگ تلاش کند.
آملی ها در این هفته باید در کنار دیدار خود مقابل گاز فجرجم بوشهر، به اخبار رسیده از گناوه نیز چشم بدوزند تا ببینند در دیدار پرسپولیس این شهر مقابل تیم بحران زده و از پیش سقوط کرده شهرداری اراک چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. هر چند نتیجه این دیدار از هم اکنون مشخص است و باید سه امتیاز بازی را به حساب جنوبی ها واریز کنیم مگر اینگه معجزه ای رخ دهد و رگ غیرت اراکی ها بالا بزند تا مجبور نشوند سواحل زیبای خلیج فارس را بدون امتیاز ترک کنند.
از سوی دیگر پیام صنعت برای ادامه کورس خود با پرسپولیس گناوه، حتماً باید از دیدار روز سه شنبه خود مقابل گاز فجرجم بوشهر سه امتیاز دشت کند. در غیر اینصورت باید تمام تلاشش را به خرج دهد تا رده یازدهم جدول را به سپیدرود رشت هدیه ندهد و خودش روانه لیگ دسته سوم نشود.
در این هفته سپیدرود باید در قزوین به مصاف کاسپین این شهر برود و در صورت شکست این تیم مقابل کاسپین و برتری پیام صنعت آمل مقابل گاز فجرجم بوشهر حکم سقوط این تیم رشتی به لیگ دسته سوم فوتبال کشور امضا می شود و آملی ها حداقل امیدوار می شوند که به مرحله پلی آف بازی ها راه پیدا می کنند.
و اما در صورت پیروزی هر دو تیم صنعت آمل و پرسپولیس گناوه مقابل حریفان خود، هفته پایانی این رقابت ها بسیار حساس و نفس گیر خواهد بود. پرسپولیس باید در مشهد مقابل تیم پیام وحدت این شهر به میدان برود و پیام صنعت آمل نیز باید در اراک به مصاف تیم سقوط کرده شهرداری برود.
از اردوی آملی ها نیز اخبار امیدوار کننده ای به گوش می رسد و ظاهراً احسان محبوبی مالک جدید این باشگاه درصد دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است. چند تن از بازیکنان این تیم نیز در گفتگو با خبرنگار بلاغ نسبت به وضعیت جدید تیم ابراز رضایت داشتند و عنوان کردند در صورتی که این تیم در اختیار محبوبی قرار نمی گرفت شک نکنید با وضعیت بسیار اسفناکی که داشت از ادامه مسابقات سر باز می زد و دوباره به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط می کرد.
مسئولان شهر آمل نیز با اعلام حمایت خود از احسان محبوبی و تیم پیام صنعت تلاش دارند تا مانع سقوط سهمیه فوتبال آمل به لیگ دسته سوم شوند. از سوی دیگر حضور دوباره حسین ولی نژاد در رأس کادر فنی این تیم نیز تقویت روحیه دوچندان بازیکنان تیم پیام صنعت را به دنبال داشته است و از سوی املی ها صحبت از پیروزی تیم مقابل بوشهری ها به میان آید.
باید دید دیدار پیام صنعت آمل فارغ از هر نتیجه ای که در شهر گناوه رقم خواهد خورد می تواند با پیروزی مقابل گاز فجرجم بوشهر تکلیف بقأ در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را به هفته پایانی بکشاند یا خیر؟
 گفتنی است، تیم های دوازدهم تا چهاردهم هر گروه مستقیماً به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهند کرد و تیم های یازدهم هر گروه باید در دو دیدار رفت و برگشت، مرحله پلی آف را برگزار کنند و تیم برنده در لیگ خواهد ماند و تیم بازنده باید راهی لیگ دسته سوم شود.
به گزارش بلاغ، تیم پرسپولیس گناوه با 26 امتیاز در رده دهم جدول جای دارد و تیم پیام صنعت آمل با 25 امتیاز و سپید رود رشت با 24 امتیاز رده های یازدهم و دوازدهم را به خود اختصاص داده اند. سقوط دو تیم شهرداری اراک و میناب طیور هرمزگان نیز به لیگ سه کشور مسجل شده است.
هفته بیست و پنجم - دوشنبه 31 فروردین 93
گروه یک
صنعت ساری- کارگر بنه گز بوشهر ورزشگاه شهدای ساری
مس سونگون ورزقان- شهرداری جویبار ورزشگاه تختی تبریز
شهرداری اردبیل- فولادنونین اهواز ورزشگاه علی دایی اردبیل
شهرداری لنگرود- ماشین سازی تبریز ورزشگاه لنگرود
شهرداری دزفول- برق شیراز ورزشگاه مجدیان دزفول
صنعت نفت نوین آبادان - خلخال دشت اردبیل ورزشگاه تختی  آبادان
گروه دو
پیام صنعت آمل- گاز فجرجم بوشهر ورزشگاه شهدا لیتکو آمل
پرسپولیس گناوه- شهرداری اراک ورزشگاه سراجی گناوه
اتکا گلستان - نفت امیدیه ورزشگاه شهدای گرگان
شهرداری تبریز - پیام وحدت مشهد ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز
کاسپین قزوین- سپیدرود رشت ورزشگاه سردار آزادگان قزوین
ملی حفاری اهواز- کارون خوزستان ورزشگاه اختصاصی نفت اهواز
تمامی دیدارها ساعت 16 و 15 دقیقه آغاز می‌شود.
هفته بیست و ششم - دوشنبه 8 اردیبهشت 93
گروه یک
هورداد رایان کرمان- صنعت ساری ورزشگاه شهرداری کرمان
کارگر بنه گز بوشهر- شهرداری اردبیل ورزشگاه شهدای اهرم
فولاد نوین اهواز- شهرداری لنگرود ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز
برق شیراز- مس سونگون ورزقان ورزشگاه اختصاصی برق شیراز
ماشین سازی تبریز- صنعت نفت نوین آبادان ورزشگاه تختی تبریز
خلخال دشت اردبیل - شهرداری دزفول ورزشگاه تختی خلخال
گروه دو
شهرداری اراک- پیام صنعت آمل ورزشگاه 5 مرداد اراک
گاز فجرجم بوشهر- اتکا گلستان ورزشگاه تختی جم
پیام وحدت مشهد- پرسپولیس گناوه ورزشگاه تختی مشهد
نفت امیدیه- بهمن شیراز ورزشگاه نفت امیدیه
سپیدرود رشت- شهرداری تبریز ورزشگاه عضدی رشت
کارون خوزستان - کاسپین قزوین ورزگشاه تختی اهواز
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴