نایب رییس مجلس در یادواره شهدای قطع نخاعی در رامسر

تداوم انقلاب درگرو حفظ ارزشهاست / مذاکرات هسته ای نشان دهنده اقتدار ایران

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۹۶۷
نایب رییس مجلس با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی به معنای واقعی کلمه است ، تصریح کرد : تداوم این انقلاب بر حفظ ارزش های فرهنگی استوار است.
۰
plusresetminus
تداوم انقلاب درگرو حفظ ارزشهاست / مذاکرات هسته ای نشان دهنده اقتدار ایران
به گزارش خبرنگار بلاغ در شهرستان رامسر،یادواره 36 شهید جانباز نخاعی استان های گیلان و مازندران در جوار مزار شهید جانباز  نخاعی، مهدی حکمت پناه در امام زاده آقا بسمل رامسر، با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مردم شهید پرور گیلان و مازندران در رامسر برگزار شد.
 نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این یادواره گفت:شهدای جانباز دو بار به شهادت می رسند یکبار با رسیدن به مقام والای جانباز قطع نخاعی به مرحله شهادت دست می یابند و دیگر بار نیز به دعوت خداوند شهید می شوند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد:انقلاب اسلامی دستاورد معرفت دینی است که در فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران تجلی یافته است.
وی اضافه کرد : فرهنگ متعالی اسلام ، آموزه های قرآن و عترت بستر خلق انقلاب ملت ایران را فراهم کرد.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : اگر معارف اهل بیت پیامبر(ص) اسلام و مکتب عاشورای حسینی نبود و اگر پیوند مردم و دین و روحانیت در کشور ایران نهادینه نمی شد ، این انقلاب و این دفاع مقدس شکل نمی گرفت.
وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی به معنای واقعی کلمه است ، تصریح کرد : تداوم این انقلاب بر حفظ ارزش های فرهنگی استوار است.
این مقام مسئول ضمن قدردانی  از زحمات  همسر شهید  مهدی حکمت پناه ،از وی بعنوان سمبل و الگوی فداکاری یاد کرد و گفت : اراده خداوند برآن قرار گرفت تا امروز نیز خدمتگذار فرزند قطع نخاعی خویش باشد.
وی امنیت ایران اسلامی را حاصل خون شهیدان دانست و ابراز داشت: از جان خود بخشیدن جانبازان و شهیدان زنده بود که همه چیز خود را در یک معامله سودآور با خدا معامله کردند و امروز ایران در سایه این ایثار امنیت دارد.
ابوترابی فرد ادامه داد : حیات و بیداری دنیای اسلام مدیون جانفشانی های جانبازان بویژه جانبازان قطع نخاعی  و شهیدان والا مقام است.
نائب رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای ، اظهار داشت : با وجودی که ابر قدرتها از همه توان خود استفاده کردند تا اجازه ندهند ایران اسلامی  به حقوق مسلم خود برسد اما با درایت دیروز امام راحل و هوشمندی امروز مقام معظم رهبری ، ایران یک قدرت بزرگ است که در مقابل دیگر قدرتهای جهان پای میز مذاکره می نشیند تا  از حقوق خود دفاع کند.
وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت با 1+5 به عنوان 6 قدرت در حال مذاکره است و این نشان دهنده تراز بالا و توازن قدرت انقلاب اسلامی با 6 کشور است
وی گفت : مذاکره کنندگان باید با شجاعت و اقتدار از منافع ایران دفاع کنند و از سوی دیگر مردم ایران به همراه مدیران و مجلس شورای اسلامی با استفاده از ظرفیت های موجود به سمت خلق حماسه اقتصادی پویا و کارآمد حرکت کنند.
ابوترابی فرد اظهار داشت : وقتی مذاکره صورت گرفت بنیه قوی علمی ایران برای همگان مشخص شد و اگر ما خواهان عزت و اقتدار ایران هستیم باید به رهنمون ها و سیاست های مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴