رئیس پلیس پیشگیری ناجای کشور در گفتگو با بلاغ

حاجی بابایی پشتیبان تمام عیار رزمندگان در روزهای دفاع مقدس بود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۱۹۲۸
رئیس پلیس پیشگیری ناجای کشور گفت: حاجی بابایی انسانی پر کار بود و از همه لحاظ از رزمندگان در خط مقدم پشتیبانی می کرد و به نوعی پشتیبان تمام عیار رزمندگان در روزهای دفاع مقدس بود.
۰
plusresetminus
حاجی بابایی پشتیبان تمام عیار رزمندگان در روزهای دفاع مقدس بود
 سردار تقی مهری از همرزمان رزمنده جانباز سردار صفر علی بابایی در حاشیه تشیع پیکر این جانباز جنگ تحمیلی در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: حاجی بابایی مسئول تدارکات لشکر 25 کربلا به تعبیری به دلیل سن و سالش پدر نیروهای لشکر بود .
رئیس پلیس پیشگیری ناجای کشور با اشاره به پیروی خالصانه و صادقانه حاجی بابایی از فرامین امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ایشان با توجه به سن بالایی که داشت مانند یک رزمنده لباس رزم پاسداری بر تن کرد و از انقلاب اسلامی و مرزهای کشور دفاع کرد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سردار جانباز دفاع مقدس پیشرو جنگ از خطه شمال بود ابراز کرد : حاجی بابایی انسانی پر کار بود و از همه لحاظ از رزمندگان در خط مقدم پشتیبانی می کرد و به نوعی پشتیبان تمام عیار رزمندگان در روزهای دفاع مقدس بود.
سردار مهری با اشاره به اینکه بابایی تا آخرین روز های دفاع مقدس در میادین جنگ حضور فعال داشت و از امام و انقلاب دفاع کرد بیان داشت: ایشان بعد از جنگ نیز همچنان پیرو راستین ولایت و رهبری بود و برای نشر فرهنگ دفاع مقدس هر چه در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت و دین خود را به اسلام و قرآن و رهبری و شهداء ادا کرد .
وی با اشاره به فعالیت سردار صفر علی بابایی در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه به همراه همسر محترمشان گفت: من با حاجی بابایی در دوران جنگ تحمیلی همسایه بودیم و همیشه می دیدیم ایشان به همراه همسرشان و با برنامه ریزی که برای خانواده های رزمندگان انجام داده بود در امر پشتیبانی و تهیه مایحتاج رزمندگان در خط مقدم تلاش می کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
.....
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز عطش شهادت بر لبهای خشک و ترک خورده بشر تازیانه می زند. آن زمان که دروازه های بهشت باز بود هر کس با حرفه ای خود را به آن باب می رساند و ما نسل سومی ها هم که دستمان در گیر صفر و یک است بابی را گشودیم تا جرعه ای را تا شهادت بنوشیم...
سینه تنگ من و بار غم او هیهات...مرد این بار گران نیست دل مسکینم..یا اباعبدالله
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴