تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۴۱۸۲۲
وزیر کشور گفت: با وجود اینکه کشورهای منطقه در شرایط نابسامان امنیتی بسر می‌برند جمهوری اسلامی ایران ابراهیم‌وار سکان امنیت، آرامش، اقتدار و هیمنه اسلامی را در منطقه به دست گرفته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جمع مردم ‌میرجاوه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با عزم راسخ برنامه‌های عمیق و دقیقی برای ایجاد امید و تقویت نشاط و برآورده کردن نیازها و خواسته‌های همه مردم در حال اجرا دارد، گفت :‌ اتحاد و همدلی میان اقوام، مذاهب، نژادها و زبان‌های مختلف در ایران باعث شده با وجودی که کشورهای منطقه در شرایط نابسامان امنیتی بسر می‌برند جمهوری اسلامی ایران ابراهیم‌وار سکان امنیت، آرامش، اقتدار و هیمنه اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه ما هیچ ناامنی در سیستان و بلوچستان که منشأ آن در منطقه باشد را نداریم، تصریح کرد: مردم این استان به ویژه برادران و خواهران اهل سنت هیچ قرابت و نزدیکی با افراطیون قومی و مذهبی مانند وهابیت و گروه‌های سلفی و تکفیری ندارند و بارها با اقدامات خود ثابت کردند که از این جریانات غیر انسانی متنفر هستند.
رحمانی‌فضلی افزود: در شرایطی که مرزهای شرقی کشورمان به دلیل ناامنی و عدم حضور مقتدرانه دولت‌های افغانستان و پاکستان در شرایط خاصی به سر می‌برند، مردم غیور و مرزنشین سیستان و بلوچستان به عنوان دژهای مستحکم در صیانت از این مرز و بوم فعال هستند.
   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴