گزارش بلاغ از حریف جدید لیونل مسی در جام جهانی 2014

فوتبال مازندران ،نیمکت نشین شهرداری یاسوج را جهانی کرد / عکس و فیلم

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۴۱۶۸۹
دیدارنساجی قائمشهر نماینده فوتبال مازندران با شهرداری یاسوج گرچه اهمیت چندانی نداشت اما در این دیدار غیره منتظره ترین اتفاق چند سال اخیر فوتبال رخ داد که شاید تا سال ها از اذهان هواداران این تیم ها پاک نشود.
۰
plusresetminus
فوتبال مازندران ،نیمکت نشین شهرداری یاسوج را جهانی کرد / عکس و فیلم
به گزارش خبرنگار ورزشی بلاغ، دیدارنساجی قائمشهر نماینده فوتبال مازندران با شهرداری یاسوج گرچه اهمیت چندانی نداشت و ارتقاء این تیم از رده چهارم جدول به رده سوم می توانست تنها دستاورد نساجی چی ها در این دیدار باشد اما در این دیدار غیره منتظره ترین اتفاق چند سال اخیر فوتبال رخ داد که شاید تا سال ها از اذهان هواداران این تیم ها پاک نشود.
اتفاقی که به سوژه های داغی تبدیل شده  که گاهی وقت‌ها بیش از بازی های لیگ برتری جذابیت دارد.
تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین دیدار فصل 92 – 93 لیگ دسته اول فوتبال ایران مقابل شهرداری یاسوج با پدیده شگفت انگیزی مواجه شد تا یک شبه نام مجید نجاتی از تیم شهرداری یاسوج را بر سر زبان ها بیندازد و بساط خنده را برای فوتبال دوستان فراهم آورد.
ماجرا از اینجا آغاز شد که در نیمه دوم  و در زمان های پایانی بازی یعنی در دقیقه 70 ، بازیکنان نساجی قائمشهر قرار شد در یک برنامه هجومی دروازه شهرداری یاسوج را به توپ ببندند.
در این لحظه مجتبی رمضانی از نساجی قائشمهر با جا گذاشتن حسن هوری ، دروازبان باتجربه تیم شهرداری یاسوج در آستانه به ثمر رساندن اولین گل نساجی بود ولی به یکباره یکی از بازیکنان ذخیره تیم شهرداری یاسوج به نام مجید نجاتی که پشت دروازه مشغول گرم کردن بود وارد زمین می شود  به سرعت خود را به درون دروازه می رساند و در یک عملیات انتحاری توپ را با ضربه سر به بیرون می زند.
تیم نساجی مازندران
برای چند ثانیه بهت و حیرت بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم و اندک هواداران نساجی را فرا گرفت و سپس جو بسیار جالبی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به راه افتاد.
عده ای نسبت به این حرکت بازیکن شهرداری اعتراض می کردند و عده ای هم که نتیجه این دیدار برای آنها مهم نبود فقط می خندیدند.
بازیکنان شهرداری یاسوج نیز با اسکورت بازیکن خطاکار خود را که توسط داور با کارت قرمز جریمه شد ، به سمت نیمکت ذخیره تیم شان هدایت کردند و احمدی ، سرمربی ارزشی و بااخلاق شهرداری یاسوج نیز هاج و واج به این بازیکن نگاه می کرد و نمی دانست در آن لحظه باید چه عکس العملی از خود نشان دهد.
نکته قابل تامل آنکه نجاتی بدون آنکه به خطا و اشتباهش پی ببرد با اعتماد به نفس مضاعف جلوی دوربین می گوید «این تنها کاری بود که می توانستم برای تیمم انجام دهم!»
جالب است بدانید مجید نجاتی که تا چند روز پیش که حتی برای هواداران شهرداری یاسوج هم چندان شناخته شده نبود، حالا عده ای یک صفحه ویژه در فیس بوک براه انداختند و هواداران فیس بوکی نجاتی خواهان حضور او در تیم ملی در جام جهانی 2014 هستند!

این صفحه نجاتی را فوق ستاره لقب داد  آن را حریف فوق ستاره آرژانتینی لیونل مسی قرار داد و نوشت: با وجود بازیکنی مثل نجاتی حتی روی نیمکت دخیره های یک تیم، خیال هر تیمی راحت خواهد بود. شهرداری یاسوج که جای خود دارد، حتی تیم ملی ایران در جام جهانی هم با داشتن او در پشت دروازه خیالی آسوده خواهد داشت. پس از گذر مسی و ژکو از دروازه بان ما، نجاتی آنجا مثل شیر ایستاده است. ،بداند که حتی در مقابل دروازه خالی ایران هم نمی تواند کاری از پیش ببرد.

این حرکت عجیب بازیکن تیم شهرداری یاسوج به سوژه رسانه های خارجی هم تبدیل شد و سایت ایتالیایی گازِتا دلا اسپورت با تیتر «حرکت خارق العاده در ایران» اقدام بی تکرار  نجاتی را توصیف کرده است.
گفتنی است، تیم نساجی با پیروزی بر شهرداری یاسو ج به  رده سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود و شهرداری یاسوج به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
متاسفانه مگر با این کارا اسممون سر زبونا بیفته ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
ما رو باش فوتبال هم شده مسخره بازی ..طرف اومده خنگ بازی دراورده اونوقت براش کمپین راه میندازن..فوتبالیستی که فکر کرده زمین فوتبال چراگاهه مثل گاو سرش رو انداخته پایین ..چرا داور بازی رو لغو نکرد
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
لر بوده بابا سخت نگیرید...عادیه براشون ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
لر اصیل
نا شناس جنابعالی چه گلی بر سر کشور زدی که قوم اصیل لر رو مسخره می کنی ؟ در زمان جنگ بیشترین استقبال رو از جبهه ها همین قوم داشته و امثال جنابعالی یا به خارج فرار می کردید یا قایم میشدید. شما جز فروش نفت تاکنون چه افتخاری داشته اید برادر؟ فقط ادعای گزاف دارید.......
feedback
Iran, Islamic Republic of
کلیشمی
این فوتبالی که ما داریم هیچ خیری به نمی رسونه جز این که هر چند وقت یه بار کارایه فوق استثنای از بازیکنانمون ببینیم تا حداقل یه ذره بخندیم و یه سوژه ایی داشته باشیم.
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴