اختصاصی/ با وجود هزینه 20 میلیاردی بخش خصوصی و تعرفه دولتی!

بی مهری دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مرکز سی تی اسکن فریدونکنار

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۴۱۶۵۹
مردم شهرستان فریدونکنار نگاه مسئولان نسبت به مرکز سی تی اسکن بیمارستان را یک نگاه همراه با بی مهری می دانند و از مسئولین امر خواستار حمایت همه جانبه شده اند.
۰
plusresetminus
بی مهری دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مرکز سی تی اسکن فریدونکنار
به گزارش خبرنگار بلاغ،پس از 30 سال آرزوی مردم فریدونکنار با مدیریت بخش خصوصی و با تعرفه دولتی!برآورده شده و بیمارستان امام خمینی(ره) به دستگاه سی تی اسکن مغز مجهز می شود اما دیری نگذشت که نبود یک متخصص تبدیل به بزرگترین معضل بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار شد.
برپایه این گزارش،دانشگاه علوم پزشکی که وعده استقرار یک پزشک مغز اعصاب و رادیولوژیست به بیمارستان امام خمینی(ره) داده بود به وعید تبدیل می شود و تنها لطف دانشگاه استقرار یک پزشک در ایام نوروز برای این مرکز بود که آن هم فایده ای در بر نداشت، چرا که این پزشک بدون اطلاع مبادرت به سفر خارج از کشور می کند و کسی هم از این موضوع خبر ندارد، البته شاید دانشگاه در مقام پاسخ بگوید مطلع بود اما آقایان در وهله اول اظهار بی اطلاعی کردند.
نکته قابل تامل آنجاست وقتی  یک خیر با هزینه میلیاردی به بیمارستان کمک می کند حال بیمارستانی که 10 تخت در ICU دارد فاقد جراح مغز و اعصاب می باشد. مگر یک پزشک برای دانشگاه چقدر هزینه در بر خواهد داشت که آن را از شهرستان شهید پروری چون فریدونکنار دریغ می کنند.
شنیده ها حاکی از آن است که 2 پزشک مغز و اعصاب به کادر دانشگاه علوم پزشکی اضافه شده اند اما لطف دوستان موجب شد تا فریدونکنار از این بابت بی نصیب باشد، نمی دانیم؛ شاید دست هایی در کار است که ساری و غرب استان بیشتر از مرکز مازندران، شهرستان فریدونکنار به این پزشکان نیازمندند، در فریدونکنار بیمار را پذیرش می کنند اما برای درمان به شهرهای همجوار و آمل می فرستند.
در هر صورت مردم شهرستان فریدونکنار از وزیر محترم بهداشت و همچنین دانشگاه علوم پزشکی مازندران می خواهند نگاه ویژه ای  به این مرکز داشته باشد تا هم مردم از خدمات این مرکز بهره ببرند و هم خیرین رغبت کنند تا هرچه بیشتر در حوزه سلامت ورود پیدا کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ی فردونکناری
سلام..من یه فریدونکناری ام، این یه مشکل از هزار مشکل فریدونکناره....بعید م دونم مسئولن بتونن کاری بکنن...چون توانایی شو ندارن...
البته فریدونکناری ها هم یکدست و شت هم نیستن...این خودش بزرگترین مشکل شهرمونه....
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴