تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۱۵۸۴
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به دلیل هجوم ماهواره‌ها و اینترنت وضعیت عفاف و حجاب موجود جامعه نرمال نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،آیت‌الله نورالله طبرسی بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم از مادران سه شهید به بالای استان مازندران اظهار داشت: دل‌های مادران شهدا محکم و زینبی است.
وی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که از جان گذشتن کار آسانی نیست و شهدا با نثار جان خویش بهترین عبادت در راه خدا را انجام دادند.
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: شهدا با نثار جان خویش وفاداری خویش به اسلام را ثابت کردند و تمام وجود خویش را نثار اسلام کردند.
وی اضافه کرد: شهدا انقلاب اسلامی با نثار جان خویش به آرزوی دیرینه خود رسیدند و عزت و اقتدار دیروز آنها در حال حاضر افتخار بسیار بزرگ برای خانواده شهدا و مردم ایران اسلامی است.
طبرسی ادامه داد: کسانی که در زمان جنگ به جبهه‌ها اعزام می‌شدند با علم به اینکه ممکن است دیگر برنگردند پا به جبهه‌ها گذاشتند و این امر نشان دهنده نور معنویت الهی شهدا است.
وی با اشاره به داغ سنگینی که مادران شهدا در راه از دست دادن فرزندان خویش دارند، درک وضعیت شما برای همه امکان‌پذیر نیست و شما مادران شهدا حقیقتا مثل شمع می‌سوزید.
این مسئول با اشاره به دغدغه جدی حال حاضر مادران شهدا گفت: بنده در جریان هستم که شما نیز نگران مسئله عفاف و حجاب در جامعه هستید.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وضعیت عفاف و حجاب جامعه نگران کننده است و این وضع موجود نیز به دلیل هجوم ماهواره و اینترنت در جامعه به وجود آمد.
وی ادامه داد: در حال حاضر وظیفه ما نگهبانی و حراست از خون شهدا است، اگر نسبت به حفظ خون شهدا اقدام نکنیم اوضاع نامناسب‌تر از وضع موجود می‌شود.
طبرسی ادامه داد: قانون بسیار خوبی برای عفاف و حجاب در کشور داریم ولی در اجرا با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی اضافه کرد: حیا موجود در جامعه به دلیل حرمت خون شهدا و وجود خانواده‌های شهدا است.
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: رعایت عفاف و حجاب نیاز به عزم ملی دارد و تنها با خطبه و خطابه امکان اصلاح این امور وجود ندارد.
وی در پایان خطاب به مادران شهدا گفت: خانواده‌های شهدا باید مدافع حجاب باشند و در این عرصه باید حضور پررنگ‌تری داشته باشند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴