کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدف‌گیری یک پهپاد ترکیه‌ای در جنوب طرابلس توسط نیروهای حفتر

7 اسفند 1398 ساعت 10:40

نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر از هدف‌گیری و سرنگون‌سازی یک فروند پهپاد ترکیه‌ای در جنوب طرابلس خبر داده و تاکید کردند با هرگونه تهدید امنیتی علیه خود مقابله خواهند کرد.



به گزارش بلاغ، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، احمد المسماری، سخنگوی فرماندهی کل ارتش ملی لیبی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود در فیسبوک اعلام کرد: مبروک الغزوی، فرمانده اتاق عملیات نظامی منطقه غرب هدف‌گیری و سرنگون‌سازی یک فروند پهپاد ترکیه‌ای در جنوب طرابلس را پس از برخاستن از پایگاه ترکیه واقع در فرودگاه بین‌المللی معیتیقه تایید کرد.
المسماری تاکید کرد: ارتش ملی لیبی پرواز پهپادها را اقدامی خصمانه و تروریستی از سوی ترکیه و به معنای نقض آتش‌بس اعلام شده در منطقه می‌داند.
سخنگوی فرماندهی کل ارتش ملی لیبی در ادامه بر آمادگی نیروهای خود برای مقابله با هرگونه تهدید امنیتی که امنیت و آرامش طرابلس و نیروهایش را به خطر بیندازد، تاکید کرد. 
وی در پایان گروه‌های تروریستی تحت فرمان ترکیه را به ایجاد رعب و وحشت در میان غیرنظامیان در طرابلس متهم کرد و گفت: آنها با سلاح‌های سنگین در چندین پایگاه در داخل طرابلس منازل غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند.
 


کد مطلب: 414808

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414808/هدف-گیری-یک-پهپاد-ترکیه-ای-جنوب-طرابلس-توسط-نیروهای-حفتر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com