تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۴۸۰۸
نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر از هدف‌گیری و سرنگون‌سازی یک فروند پهپاد ترکیه‌ای در جنوب طرابلس خبر داده و تاکید کردند با هرگونه تهدید امنیتی علیه خود مقابله خواهند کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، احمد المسماری، سخنگوی فرماندهی کل ارتش ملی لیبی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود در فیسبوک اعلام کرد: مبروک الغزوی، فرمانده اتاق عملیات نظامی منطقه غرب هدف‌گیری و سرنگون‌سازی یک فروند پهپاد ترکیه‌ای در جنوب طرابلس را پس از برخاستن از پایگاه ترکیه واقع در فرودگاه بین‌المللی معیتیقه تایید کرد.
المسماری تاکید کرد: ارتش ملی لیبی پرواز پهپادها را اقدامی خصمانه و تروریستی از سوی ترکیه و به معنای نقض آتش‌بس اعلام شده در منطقه می‌داند.
سخنگوی فرماندهی کل ارتش ملی لیبی در ادامه بر آمادگی نیروهای خود برای مقابله با هرگونه تهدید امنیتی که امنیت و آرامش طرابلس و نیروهایش را به خطر بیندازد، تاکید کرد. 
وی در پایان گروه‌های تروریستی تحت فرمان ترکیه را به ایجاد رعب و وحشت در میان غیرنظامیان در طرابلس متهم کرد و گفت: آنها با سلاح‌های سنگین در چندین پایگاه در داخل طرابلس منازل غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴