کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام آمادگی فدراسیون نجات غریق برای کمک به استان‌های سیل‌خیز

4 اسفند 1398 ساعت 17:10

رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، دوره‌های آموزشی نجات غریق در تمام استان‌ها لغو و به زمان دیگری موکول شد.



به گزارش بلاغ، ایلخان نوری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با توجه به شروع بارش‌های شدید از فردا دوشنبه در اکثر استان‌ها به ویژه خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و گیلان، طی هماهنگی که با فدراسیون پزشکی ورزشی و رییسان هیات‌ها انجام دادیم آمادگی خود را برای کمک به استان‌های سیل خیز اعلام کردیم.
او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، کلیه دوره‌های آموزشی نجات غریق را که قرار بود از ۱۰ اسفند در تمام استان‌ها برگزار شود نیز لغو و به سال آینده موکول شد.
رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق هم‌چنین از احتمال لغو مسابقات باشگاهی در رشته ساحلی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند بدون تماشاگر در بوشهر برگزار خواهد شد که هنوز تصمیم خاصی برای لغو این مسابقات اتخاذ نشده است. این مسابقات با حضور ۸ تیم در بخش ساحلی برگزار خواهد شد که برای لغو یا برگزاری آن در حال رایزنی با وزارت ورزش و جوانان هستیم.
نوری در پایان تصریح کرد: چون نجات جان انسان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، سعی داریم کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های این فدراسیون را به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو کنیم تا در سال آینده ببینیم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.
 


کد مطلب: 414596

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414596/اعلام-آمادگی-فدراسیون-نجات-غریق-کمک-استان-های-سیل-خیز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com