تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۱۴۵۹۶
رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، دوره‌های آموزشی نجات غریق در تمام استان‌ها لغو و به زمان دیگری موکول شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، ایلخان نوری در گفت‌وگو ، اظهار کرد: با توجه به شروع بارش‌های شدید از فردا دوشنبه در اکثر استان‌ها به ویژه خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و گیلان، طی هماهنگی که با فدراسیون پزشکی ورزشی و رییسان هیات‌ها انجام دادیم آمادگی خود را برای کمک به استان‌های سیل خیز اعلام کردیم.
او گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، کلیه دوره‌های آموزشی نجات غریق را که قرار بود از ۱۰ اسفند در تمام استان‌ها برگزار شود نیز لغو و به سال آینده موکول شد.
رییس فدراسیون غواصی و نجات غریق هم‌چنین از احتمال لغو مسابقات باشگاهی در رشته ساحلی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات در روزهای ۱۴ و ۱۵ اسفند بدون تماشاگر در بوشهر برگزار خواهد شد که هنوز تصمیم خاصی برای لغو این مسابقات اتخاذ نشده است. این مسابقات با حضور ۸ تیم در بخش ساحلی برگزار خواهد شد که برای لغو یا برگزاری آن در حال رایزنی با وزارت ورزش و جوانان هستیم.
نوری در پایان تصریح کرد: چون نجات جان انسان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، سعی داریم کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های این فدراسیون را به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو کنیم تا در سال آینده ببینیم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴