تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۱۴۴۴۵
امام جمعه شهر زیراب شرکت در انتخابات را یکی از راه‌های انتقام سخت در برابر دشمن برشمرد.
۰
plusresetminus
شرکت در انتخابات یکی از راه‌های انتقام سخت در برابر دشمن است
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زیراب با اشاره به ارزش بنیان خانواده در اسلام، تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به کانون خانواده را از اهداف آنان دانست و اظهار کرد: در کشورهای غربی طبق آماری ۸۰درصد فرزندان آنان از راه نامشروع است و این آمار در ایران یک درصد می‌باشد، دقیقا دنیای صهیونیسم و سرمایه‌داری به دنبال این هستند که در شناسنامه کودکان نام پدر نباشد.
 
وی برخی از طلاق‌ها در ایران را بخشی از پازل نقشه‌های دشمن برشمرد و افزود:ازدواج سفیدی که به اصطلاح، روشنفکری می‌نامند، ترویج می کنند و نسبت به این چالش عظیم اجتماعی واکنش نشان نمی‌دهند و در ایران هم این برنامه را دارند.
امام جمعه زیراب با اشاره به سخنان پیامبر، بهترین راه نجات جوامع بشری را پناه به قرآن و اهل بیت دانست و گفت: راه نجات جامعه بشری و مسلمانان پناه بردن به قرآن و اهل بیت است، فرزندان را باید با قرآن هرچه بیشتر آشنا کرد تا در مقابل توطئه دشمنان واکسینه شوند.
 
این مسئول با بیان اینکه شناخت اصل معنویت در فرزندان وظیفه پدرو مادر است، افزود:حاکمیت ارزش‌های معنوی در خانواده وظیفه پدرو مادر است و باید در این خصوص اهتمام ورزند، همانطور که قرآن فرموده اولین معیار و نشانه خانواده دینی همنشینی باهم در بهشت است.
 
رضایی با بیان اینکه خانواده‌ای معنوی است که به ارزش‌های دینی اهمیت دهد، گفت: قرآن می‌فرماید پدرو مادری بهشتی می شوند که نسبت به سرنوشت فرزندان خود اهمیت دهند و آنها را در مسیر ارزش های دینی هدایت کنند.
 
وی با گلایه از نبود بودجه‌های دولتی برای ترویج مفاهیم قرآنی، خاطرنشان کرد: متاسفانه در مراکز دولتی کمترین بودجه را برای قرآن اختصاص می‌دهند و می‌گویند ردیف بودجه نداریم، چرا در جمهوری اسلامی برای ترویج قرآن ردیف بودجه نداریم ولی به نام هنر بودجه‌های را در نظر می‌گیرند؟
 
امام جمعه زیراب به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اشاره و خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب انتخابات را جشن ملی ایرانیان نامیدند بنابراین باید حضور داشته باشیم تا دشمنان ما، انگلیس خبیث و آمریکا آرزوی دخالت در امور کشور ما را به گور ببرند.
 
این مسئول شرکت در انتخابات را یکی از راه‌های انتقام سخت در برابر دشمن برشمرد و افزود: ۵۷ میلیون ایرانی واجد شرایط رأی دادن هستند، بعد از شهادت سردار دلها شعار یکپارچه ملت انتقام سخت بود، می‌تواند انتقام سخت از استکبار با حضور یکپارچه مردم در انتخابات رقم بخورد.
 
رضایی با بیان اینکه مردم ایران بیشترین حضور را در پای صندوق‌های رأی دارند، گفت: مردم ایران بیشترین حضور را در انتخابات دارند حتی از کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند که البته ثابت شده آن کشورها هیچ آزادی ندارند و آزادی آنان تنها در پست جلوه دادن شخصیت زنان است. 
 
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص وظایف نمایندگان خاطرنشان کرد:رهبری فرمود آمریکا و استکبار جهانی خطر است اما بزرگترین خطر، خطر درونی ما است، نماینده اگر احساس مسئولیت دارند و می‌خواهند کار انجام دهند وارد صحنه شوند ولی برخی شایستگی این کار را ندارند اما به هر نحوی می‌خواهند به این مقام دست یابند.
 
رضایی افزود:رهبر معظم انقلاب فرمودند نماینده باید سپر بلای مردم و جامعه باشد اما من به عنوان امام جمعه ندیدم کسی دلسوز مردم باشد.
 
امام جمعه زیراب با بیان اینکه شهر زیراب دچار مشکلات مربوط به سیل است و نماینده گان باید توجه کنند اما اقدامی دیده نشد، تصریح کرد: شهر دچار مشکلات است، باوجود درخواست‌های مکرر از مدیران هیچ جوابی دریافت نکردیم، نماینده باید به فکر مردم و در بین مردم باشد همانطور که برای رأی گرفتن در بین مردم می‌آیند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴