تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۰۵۴
قائم‌مقام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با همراهی معاونین ستاد مرکزی هم‌زمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و باهدف بزرگداشت روز زن و مقام والای مادر در بازدیدی سرزده و غافلگیرکننده از ستاد مرکزی این شرکت، ضمن تبریک این روز از تلاش‌ها و زحمات یکایک همکاران خانم قدردانی کردند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای افق کوروش، صبح امروز حسین صبوری قائم‌مقام مدیرعامل این شرکت با همراهی معاونین بازرگانی، منابع انسانی و لجستیک و مالی افق کوروش به مناسبت روز زن و به‌منظور تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه (س) و تجلیل از مقام بانوان شاغل در این شرکت به‌طور سرزده و غافلگیرکننده در جمع همکاران خانم ستاد مرکزی افق کوروش حاضر شدند و ضمن تبریک این روز با تقدیم شاخه گل و هدیه، از زحمات و تلاش یکایک همکاران خانم قدردانی کردند.
قائم‌مقام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در این بازدید ضمن اشاره به اشتغال یک هزار و ۵۰۰ خانم در این  شرکت گفت: علی‌رغم بالا رفتن سطح تحصیلات و حتی افزایش نسبت ورودی خانم‌ها به دانشگاه‌ها، متأسفانه کماکان نرخ مشارکت زنان در جامعه بسیار پایین و حدود ۱۳ درصد است.
وی افزود: در افق کوروش تمام تلاش مجموعه بر این بوده که نگاه جنسیت زده‌ای در به‌کارگیری همکاران حاکم نباشد و بررسی آمار مشارکت استخدام‌ها بیانگر آن است که از میانگین اشتغال بانوان در جامعه، بهتر عمل کرده‌ایم.
قائم‌مقام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در ادامه با تجلیل و تقدیر از زحمات بانوان شاغل در ستاد مرکزی افق کوروش و همچنین بانوان شاغل در شعب این شرکت، افزود: در سال‌های گذشته رشد افق کوروش شتاب بالایی داشته و مطمئناً این شتاب بالا نیاز به‌صرف انرژی و تحمل سختی‌های فراوانی بوده‌است بنابراین از همه همکاران تشکر می‌کنم که در این مدت همراه ما بودند و باید گفت که افتخاراتی که امروز به آن دست پیدا کردیم، نتیجه تلاش تک‌تک همکاران ازجمله خانم‌های مجموعه بوده است.
صبوری در پایان با تبریک روز زن و تجلیل از بانوان ستاد مرکزی افق کوروش ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همکاری همکاران شرکت، مسیر موفقیت و روشن افق کوروش را تا دستیابی به چشم‌انداز جذاب این شرکت ادامه دهیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲